Gewoon zo door gaan.

gewoon zo door gaan.

Christel Zonneveld

Helemaal goed

helemaal goed

Duidelijke website en producten vlot geleverd

Ruim assortiment, duidelijke omschrijving van producten

Mogelijkheid om bestellingen ook bij postkantoor af te leveren. Nu heb ik eerste bestelling gemist omdat ik niet thuis was.

Goed! Heb ’n product moeten retourneren, nu afwachten hoe dit afgehandeld wordt

Ruime keuze

feedback via e-mail slecht

Heyselberghs

Aankoop kinderfiets

super snelle levering!!!!! er stond bij +- 2 werkdagen ik had het om 17 uur besteld en de volgende dag voor de middag werd het al geleverd chapeau!

1 nadelig puntje vind ik wel is dat je nergens moest aftekenen voor ontvangst, mijn man was nu wel thuis maar lag te slapen ( had met de nacht-shift gestaan) en daarom duurde het iets langer voor... 1 nadelig puntje vind ik wel is dat je nergens moest aftekenen voor ontvangst, mijn man was nu wel thuis maar lag te slapen ( had met de nacht-shift gestaan) en daarom duurde het iets langer voor hij beneden was, en de persoon die het kwam leveren was al richting tuin aan het stappen om de fiets daar ergens in een hok te zetten! dit vind ik wel niet kunnen!

Maria Siemerink

Snelle levering (1 werkdag)

snelle levering (1 werkdag)

Goede ervaring, ’k blijf hier zeker nog aankopen doen !

Snelle levering !

:-) ’k Had één band (gewone straat en winterband ) besteld, waardoor ik een tweed bestelling moest plaatsen :-)) Mss toch eens navragen of besteller dit over het hoofd gezien heeft? Maar door snelle... :-) ’k Had één band (gewone straat en winterband ) besteld, waardoor ik een tweed bestelling moest plaatsen :-)) Mss toch eens navragen of besteller dit over het hoofd gezien heeft? Maar door snelle levering van de twee andere banden, geen probleem gekend !!

Jeroen Mercy

Bestelling van 10tal fietsonderdelen, sommigen moeilijk te vinden in fietsenwinkel

- veel producten die niet in gewone fietshandel beschikbaar zijn
- zeer snelle levering

dennis