Rosalie

Het afsluiten van mijn abonnement ging erg makkelijk online. De levering was snel en persoonlijk. Al met al een positieve ervaring met Homie's service

Ivy

In het begin helaas niet goed gegaan mbt de afspraak. Stond niet in de agenda, maar kreeg wel een bevestiging per mail. De hele ochtend thuisgebleven en later zelf moeten achterhalen dat iets niet... In het begin helaas niet goed gegaan mbt de afspraak. Stond niet in de agenda, maar kreeg wel een bevestiging per mail. De hele ochtend thuisgebleven en later zelf moeten achterhalen dat iets niet goed is gegaan bij Homie zelf. Eerste indruk was dus niet heel goed.

Gelukkig wel na telefonisch contact opgelost en de vaatwasser is de volgende dag bezorgd. Bezorgers waren aardig en erg snel.

Reactie Homie Pay-Per-Use:

Hi ivy,
Hi ivy,
Hartelijk dank voor je review en je beoordeling. Er was iets misgegaan met de afspraak, maar gelukkig hebben we dit de dag erna netjes op kunnen lossen. We wensen je veel plezier met de vaatwasser en mocht je nog vragen hebben dan helpen we je graag verder. Groet, Team Homie.

Anneberthe Visser

Fijn. Snel geleverd, oude wasmachine mee en we konden gelijk wassen.

Ellen Goossen

Snel geregeld, goede en vriendelijke service. Duidelijke en klantvriendelijke mensen. En natuurlijk, het groene aspect. Helemaal super en echt een aanrader!

Mauricio Blancas Bracco

Hartstikke goed! Goedkoop, simpel, makkelijk en snel.

Jennifer Boekhout

Overzichtelijke site waardoor goed een keuze kunnen maken, en uitstekende service met ophalen en brengen, was binnen 10 minuten gebeurd!

Serena Bouman

Erg klantgericht super service

Sharriva Kross

Heel goeie producten. Klantvriendelijk medewerkers

Judith Vermaas

Tot nu toe goed al was het droogprogramma aam de linkerkant niet helemaal duidelijk. Ik drukte op de 2de knop maar toen werd de was weer kleddernat. Ook was ik niet blij met het feit dat een van de... Tot nu toe goed al was het droogprogramma aam de linkerkant niet helemaal duidelijk. Ik drukte op de 2de knop maar toen werd de was weer kleddernat. Ook was ik niet blij met het feit dat een van de installateurs verkouden was. Hij droeg geen mondkapje. Maar het is nog steeds Coronatijd.

Reactie Homie Pay-Per-Use:

Beste Judith, hartelijk dank voor jouw beoordeling en feedback over Homie. We nemen je feedback serieus en zullen dit intern bespreken. Bij vragen over het gebruik van de apparaten en de programma's... Beste Judith, hartelijk dank voor jouw beoordeling en feedback over Homie. We nemen je feedback serieus en zullen dit intern bespreken. Bij vragen over het gebruik van de apparaten en de programma's kun je altijd mailen of bellen. Een fijne dag toegewenst!
Groet,
Team Homie