2e ervaring met het bedrijf waarvan 1x online bestelling

Aandacht voor het sturen van goed hout kan beter als je zelf kiest pak je de beter planken en balken bij een online bestelling is daar overduidelijk geen aandacht voor

Bezoeker

Top! Goed geholpen! Goede prijs kwaliteit!

Bezoeker

Goede service en prima kwaliteit

Boender

Top ! Bij bezoek ook goed geholpen en duidelijk advies.

Weet niets te bedenken.

C.

Levering tot op de stoeprand

Naast het enthousiast vertellen over de verschillende soorten tuinschermen/-schuttingen om vervolgens het juiste product aan de klant te kunnen verkopen, raad ik jullie met klem aan de klanten erop... Naast het enthousiast vertellen over de verschillende soorten tuinschermen/-schuttingen om vervolgens het juiste product aan de klant te kunnen verkopen, raad ik jullie met klem aan de klanten erop te wijzen dat jullie de schuttingsdelen, betonpalen en betonranden leveren tot op de stoep en dus niet in de tuin. Dit was mij niet verteld waardoor ik als alleenstaande een niet te tillen uitdaging had van betonpalen en -betonranden. Indien mij dit verteld zou zijn, had ik passende maatregelen kunnen treffen. Jammer, evenals de reactie via de telefoon.

Positief!

Bestelling klaar zetten ipv zelf pakken

Bas

Netjes en snel geleverd van het materiaal. Netjes gebeld door de chauffeur ×/- 30min van te voren.

De transportkosten op de site vermelden en niet pas bij het afrekenen.

Betrouwbaar

Nvt

Asten

Zeer goed geholpen de medewerkers waren allemaal heel behulpzaam en erg vriendelijk

Geen verbeterpunten

Willem F. Spoorendonk

Uitstekende website met duidelijke beschrijving

Nvt