maartenwijsbeek.nl services

Perfecte service, snelle en aardige bezorging en een goede prijs!

Ga zo door!

Perfect

Bezoeker

Top , niet te duur en prima kwaliteit

niks

ferry /vvhekelingen

Goed geregeld!

top

Bas

Erg goed geholpen. Er wordt meegedacht en een fijne service. Aanrader

J.A. Hoogerwerf

Makkelijk zoeken op de website, vlot bezorgd en verkeerd bezorgde planken werden binnen een paar uur omgeruild.
Klus is nog niet klaar maar heel tevreden met de kwaliteit (recht, niet...
Klus is nog niet klaar maar heel tevreden met de kwaliteit (recht, niet beschadigd…)
Gaat helemaal goed komen, ziek je hout, gewoon bestellen bij dit bedrijf met vriendelijke werknemers!

een paar planken lagen op zwarte blokken, die geven af! Bij mij kon ik dat uit zicht verwerken anders had ik deze willen ruilen.

Lucia Vonk

Ik ben helemaal tevreden over de service, afhandeling van mijn bestelling, de vriendelijkheid van de bezorger die het hout in mijn schuur heeft gelegd en de snelheid waarop alles is geregeld!

Ik heb jullie telefonisch benaderd voor informatie over de afmeting van een tuinpaal met een afmeting die niet op voorraad was. Toen heb ik ook gevraagd waar het hout vandaan kwam en van welke boom... Ik heb jullie telefonisch benaderd voor informatie over de afmeting van een tuinpaal met een afmeting die niet op voorraad was. Toen heb ik ook gevraagd waar het hout vandaan kwam en van welke boom het afkomstig was. Dat wist de telefonist niet. Op jullie site stond niet dat het om gecertificeerd hout ging en ik voel me nu bezwaard. Ik las op internet dat het hout afkomstig wou zijn uit het Amazonegebied. Zouden jullie mij daarover alsnog kunnen informeren?

Reactie Hout Vandaag:

Beste mevrouw V.
Dank voor uw mooie review. Al ons hardhout heeft het FSC-keurmerk en u kunt er dus verzekerd van zijn dat het hout afkomstig is van een locatie met duurzaam bosbeheer.
Met...
Beste mevrouw V.
Houtvandaag.

Super!

Ik had van te voren gebeld over de verwachte leverdatum. Uiteindelijk kwam het een dag later. Niet onoverkomelijk.

Particulier

Heel netjes geleverd, 1 rabat deel was
beschadigd hadden ze er 1 plank extra bij gedaan. Super! Geen kromme planken of veel noesten.