Mattijn

Ik weet niets van dit bedrijf, alleen dat als je hout besteld dat ze dat dan komen brengen.

Dan toch de informatie na het bestellen.
Dan toch de informatie na het bestellen.
Als je inlogt blijft de zending op behandeling staan zelfs op de dag van leveren. Maar het bedrijf die komt leveren en voor mij dus het gezicht van het hout vandaag zijn super goed.

Bezoeker

Prima site en prima spullen

Nathalie

Goede service en vriendelijk personeel

Bezoeker

Bestelling ging vlot, wacht alleen nog op de levering. Geen idee wanneer de bestelling komt!

Informatie over de levertijd moet beter

Halewijn

Gewoon goed snel geleverd

Op de bestelfactuur extra vermelden of het gaat om ruw geschaafd of geschuurd hout

Couvret

Uitstekend en prettig geholpen

Geen . Heb materiaal afgehaald

Celeste Kapaan

Meer dan uitstekend! Duidelijke website, snelle levering en altijd goed hout!

Misschien een mailtje de dag voor levering. Zodat we voorbereid zijn. We hadden de snelle levertijd niet helemaal verwacht 😉

Mariska

Fijne service fijn bedrijf

Ga zo door top!

T Bolsius

Erg prettig bedrijf.

Prijs aanduiding op de rekken is bijna overal te zien.

Luca de Jong

Super service

Na de vestelling geplaatst te hebben werd ik super netjes gebeld dat ik iets niet helemaal goed gedaan had, dit werd super omgezet zodat het juiste geleverd werd, toen er bij levering wat miste was... Na de vestelling geplaatst te hebben werd ik super netjes gebeld dat ik iets niet helemaal goed gedaan had, dit werd super omgezet zodat het juiste geleverd werd, toen er bij levering wat miste was hout vandaag super klantvriendelijk en maakte we gelijk een nieuwe afspraak om de gemiste spullen na te leveren, zelfs tot in de tuin. HOUT VANDAAG, BEDANKT!

Reactie Hout Vandaag:

Beste mevrouw de Jong,
Bedankt voor de mooie review !