Ep van den wildenberg

Wat een service dat bedrijf

Heb ik niet

Barry

Aardige en kundige mannen en gewoon een degelijk bedrijf en een zeer goede kwaliteitsprijs verhouding.

als je iets via internet besteld hebt moet je het zelf wel bij elkaar verzamelen, daarbij kan het zijn dat er dingen niet voorradig zijn op het moment van ophalen nou was het er wel op het moment... als je iets via internet besteld hebt moet je het zelf wel bij elkaar verzamelen, daarbij kan het zijn dat er dingen niet voorradig zijn op het moment van ophalen nou was het er wel op het moment dat ik het kwam ophalen maar ik was daar niet zeker van. Als hun dat bij elkaar rapen heb je die zekerheid wel denk ik dan.

Bezoekerverkijk

Nee

Henk Koekoek

Prima service! Menselijk contact en meedenken qua bezorgmoment!

Nope

Willem Canneman

Nog niets geleverd

Zet de voortaad op internet

Reactie Hout Vandaag:

Beste heer C,
Beste heer C,
Helaas is het inderdaad bij u misgegaan. Hoewel wij de tuintegels wel besteld hadden bij onze leverancier waren ze niet geleverd. Wij bezorgen de tegels nu aankomende week maar hiermee halen wij inderdaad niet onze beloofde levertijd.
Excuses voor het ongemak en hopelijk toch nog een keer tot ziens bij Houtvandaag.nl !

StudioMax

Altijd tijd om je te helpen, zeer relaxte mensen. Ze zijn ook niet duur.
De Douglas olie is goedkoper dan de Hrnbch

Reactie Hout Vandaag:

Beste heer M,
Bedankt voor uw mooie review !

Sven Ekering

Al jaren een top bedrijf. Al mijn tuinhout komt er vandaan.

Spiegels aan de overkant van de uitrit ;-)

Jet

Helemaal super!

Reina

Stichting Hoeve Meyvliet

Veel keuze aan houtsoorten, ook veel op voorraad correcte levering op locatie. Goed bedrijf en vertel het door