Bezoeker

Ik was op zoek naar een sterke “dichte” schutting voor een scherpe prijs. Bij jullie ben ik zeer geslaagd. Goede kwaliteit en betrouwbare service… Hout Vandaag is een aanrader.

Niet van toepassing

Bezoeker

Er stond op internet dat er een korting was op levering via een kortingscode. Dit bleek niet te kloppen

Zeer goed

Duidelijke site. Prettig telefonisch contact. En op locatie goede service

nvt

Bezoeker Martin

Het hout zat onder het zand. Het hardhout leek uit de grond gehaald. Het ruikt erg. Ik hoop dat dat na het drogen weg is anders moet ik het weer van het plafond van de bus halen :-(

Lijkt me duidelijk

Hans

Uitstekend

J.C. Toet

Vreemd genoeg vergeet ik altijd dat Hout-Vandaag nog geen vijf minuten rijden bij mij vandaan zit. Bijzonder onnadenkend van mij: de prijzen zijn namelijk concurrerend en de medewerkers zijn... Vreemd genoeg vergeet ik altijd dat Hout-Vandaag nog geen vijf minuten rijden bij mij vandaan zit. Bijzonder onnadenkend van mij: de prijzen zijn namelijk concurrerend en de medewerkers zijn vriendelijk. Daarbij, zijn de heren ook bereid met de klant mee te denken en aan wensen te voldoen (Grote lengtes hout in kleine stukken zagen).

Maak meer reclame voor het bedrijf.

Reactie Hout Vandaag:

Beste heer T.
Dank voor uw mooie review en we gaan werk maken van uw verbetertip (maak meer
reclame ) !
Graag tot ziens bij Houtvandaag.

Bezoeker

Prima, makkelijke bestelling en snelle levering

Martijn

Snel geleverd en goede kwaliteit.

Frans Hiel

Prima. Online ok. Fysiek ook ok

1. Kan aanmaakhoutjes niet vinden.
2. de dag voor Kerst waren jullie gesloten, maar dat stond niet op de website. Ik kwam voor niets, terwijl ik ook nog es haardhout voor het Kerstweekend....