Bezoeker

Hout vandaag is een prima bedrijf, je wordt goed geholpen op locatie en er is een duidelijke website. De producten die ze verkopen zijn van goede kwaliteit. Ze voeren ook een eerlijk... Hout vandaag is een prima bedrijf, je wordt goed geholpen op locatie en er is een duidelijke website. De producten die ze verkopen zijn van goede kwaliteit. Ze voeren ook een eerlijk ondernemerschap, en mocht er onverhoopt wat mis gaan communiceren ze dat goed en waar mogelijk wordt er direct een alternatief aangeboden.

Productlijn welke op de website staat controleren op actualiteit.

Reactie Hout Vandaag:

Beste heer D,
Dank dat u de tijd heeft genomen om ons te waarderen en de mooie review te schrijven !
Graag tot ziens bij Houtvandaag.nl

Frank

Prettige mensen die ook meedenken

Stichting Hoeve Meyvliet

JP Verduijn

Heb ik niet

Prima service

Een bericht per email ter bevestiging dat order en betaling goed is ontvangen was fijn geweest

Reactie Hout Vandaag:

Beste Mevr. S,
Beste Mevr. S,
Dank voor uw review. Wij sturen standaard na een bestelling een bericht dat de betaling gelukt is en dat wij uw order gaan gereed maken. Waarschijnlijk is onze mail in uw Spam-box gekomen, dit gebeurd helaas nog wel eens.
Graag tot ziens bij Houtvandaag.nl
Marc van Zundert

Marty

Nette medewerkers en goede spullen voor aantrekkelijke prijzen.

Wellicht kan de levertijd worden weergegeven bij producten die niet op voorraad zijn.

Bezoeker

Er wordt meegedacht en overlegd wanneer er een alternatief bedacht moet worden. vriendelijke behulpzame chauffeur

gewoon doorgaan

Bezoeker

Zeer klantvriendelijk en mee denkend

Mogelijk dat bestellingen beter gecontroleerd kunnen worden ? de levering van mijn hardhouten balken waren te kort en moesten opnieuw besteld worden. Prima opgelost trouwens!

Bezoeker Rob

Prima bedrijf, mooie kwaliteit hout.

Bezorging was ik april 30€ nu 55€, teveel naar mijn mening

Nvt