R.Verweij

Goedkoop en snel geleverd.

Harry van der klis

Voor het eerst schuttingen besteld en op de afgesproken dag en na gebeld te zijn door de chauffeur op tijd geleverd . Top

geen ga zo door

Erik

Goed bedrijf. Alles conform afspraak op tijd geleverd.

Het is druk maar opnemen telefoon zou sneller kunnen.

van abswoude

Hout besteld en betaald maar 2 weken later nog niets ontvangen.

contact krijgen is zeer lastig

Reactie Hout Vandaag:

Beste heer, mevrouw,
Beste heer, mevrouw,
Dank voor uw mail. U geeft aan dat u nog geen levering ontvangen hebt. Wij hebben echter op 14/06 om 9.53 uur een mail gestuurd met de mededeling dat u een aantal zaken heeft besteld die niet op voorraad zijn. Ook hebben wij een alternatief voorgesteld.
Wellicht is deze mail in de SPAM gekomen en heeft u deze mail niet gezien? Graag vernemen wij uw reactie zodat wij een en ander in werking kunnen stellen.
Houtvandaag.nl

Bezoeker

Als er iets is, lossen ze het zonder problemen op, TOP Bedrijf, een DIKKE aanrader voor iedereen.

Birgit Schous

Makkelijk te bestellen via de website. Groot assortiment. Duidelijke communicatie. Bij ons was er iets niet geleverd en is keurig en snel nageleverd per koerier. Medewerker was erg vriendelijk en... Makkelijk te bestellen via de website. Groot assortiment. Duidelijke communicatie. Bij ons was er iets niet geleverd en is keurig en snel nageleverd per koerier. Medewerker was erg vriendelijk en behulpzaam.

Geen.

D. Soekhoe

Goede ervaringen met dit bedrijf. Een van de goedkopere en betere leveranciers voor tuinhout.

Site is overzichtelijk. Wel even opletten dat prijzen excl. BTW zijn.

Houtpaal besteld

Geen verbeterpunten

Radjen

Altijd vriendelijk en de beste prijzen in de omgeving