VVE

Matig

Duidelijkheid over leveren

Beste heer,
U heeft via onze site 30 palen op 02-06-2021 besteld die op status te Bestellen stonden. Ik heb u op 03-06 een mail gestuurd waarin ik heb aangegeven dat de palen besteld worden en met de vraag of u hierop wilde wachten. U heeft mij terug gemaild met het antwoord dat u daar op wilde wachten.
De palen zijn tot onze spijt nog niet binnen, dat is in deze tijd met grote schaarste veel voorkomend helaas. Zodra de palen binnen zijn nemen wij direct contact met u op.
Dank voor uw reactie.
Houtvandaag.nl

Uitstekend, zoals altijd

Ruben

Goede spullen voor een leuke prijs.

verzendkosten voor kleine post pakketten zijn erg hoog.

BezoekerEric van Aalst

Helaas zijn de houten delen niet haaks gezaagd. Helaas hebben de houten delen wisselende lengtematen. Dit scheelt rustig 2 cm.

Helaas geeft de site niet actueel aan of er voldoende voorraad ligt.

Reactie Hout Vandaag:

Dank voor uw review. Ik zal u nog een aparte mail sturen. U heeft bij ons de vuren tuinplanken gekocht. Deze zijn echt maatvast en haaks gezaagd, wij hebben hier nog nooit klachten over gehad of... Dank voor uw review. Ik zal u nog een aparte mail sturen. U heeft bij ons de vuren tuinplanken gekocht. Deze zijn echt maatvast en haaks gezaagd, wij hebben hier nog nooit klachten over gehad of gemerkt dat dit niet zo is. Wellicht bedoeld u wat anders ?
Fijn om te lezen dat u over de ander punten wel tevreden bent.
Houtvandaag.nl

Bezoeker

Mooie kwaliteit, snelle en correcte levering, kortom erg tevreden.

Zou het zo snel niet weten.

BezoekerAad

Zeer goede ervaring vriendelijke mensen

geen is prima zo

Michael Steenbakkers

Goed en snelle levering

Robert

Prima, lekker snel geleverd

Iets van een tijdsindicatie van de levering zou wel heel fijn zijn. Nu zit je de hele dag te wachten en kan je eigenlijk niets.

Prettig zeer vriendelijke dienstverlening

Dank voor uw review !

Piet Koch

Nee, ik heb eenmalig voor tuinwerk materialen besteld en dat is prima gegaan