Frank Heinen

Noit nog een keer

Geen producten uitleveren die mechanische beschadigingen hebben en deze dan als A product verkopen en dan de klant zeggen dat het waterplekken zijn. Na het doorsturen van de foto’s gelegen reactie... Geen producten uitleveren die mechanische beschadigingen hebben en deze dan als A product verkopen en dan de klant zeggen dat het waterplekken zijn. Na het doorsturen van de foto’s gelegen reactie meer en na de derde keer per mail, omdat aan het telefon niemand een beslissing kan nemen, schrijven dat de klant de planken moet terug brengen. Maar ik heb al 89 Euro transportkosten betaald en dan zal ik alle planken die een beschadiging hebben terug brengen. Mailverkeer steeds anoniem zo dat ook geen directe aanspreek partner die een beslissing kan nemen. Dan nog via Klarna de betaling en als je niet ok tijd betaald dan heb je ook nog extra kosten. Voor mij nu zeker de eerste en de laatste keer dat ik hier iets heb gekocht.

Reactie Hout Vandaag:

Beste heer H,
Dank voor uw review. Wij hebben inderdaad een mailwisseling gehad waarbij ik u niet kon overtuigen. Dat is spijtig.
Wij bieden verschillende betaalopties aan, waaronder Klarna....
Beste heer H,
Wij bieden verschillende betaalopties aan, waaronder Klarna. Echter dit is uiteraard uw eigen keuze en wij adviseren ook geen Klarna omdat dit een relatief dure betaalopties is.
Ondanks dat u niet geheel tevreden bent wens ik desondanks een mooie dag.
Houtvandaag.nl

BezoekerRudy

Prima ervaring. Rabatdelen op tijd en op maat met juiste kwaliteit geleverd.

De prijs. Ik vind een prijsverhoging van 40% in een jaar te veel van het goede. Veroging vann5,60 naar 7,60

Groenservice Nulens

IN ORDE

Peter Van Dijk

Hout werd op de afgesproken datum geleverd. Chauffeur heeft het zo dicht mogelijk bij mijn voordeur geplaatst. Kwaliteit prima, weinig beschadigingen.

Bezoeker

Mooi bedrijf, zeer ! uitgebreid assortiment en goede service

Ik zou er geen kunnen bedenken

Bezoeker

was onzeker of het wel gelukt was, bevestiging van betaling duurde vrij lang

Bezoeker

Website top, voorraad top, bestelgemak prima alleen afhalen is een rommeltje

Ophalen is een rommeltje. Niet duidelijke aanwijzingen soort hout en maten

A.G. Geluk

Prima kwaliteit tegen schappelijke prijs

Alles was prima geregeld.?

Goed maar kan beter :)

De gebruikte steigerplanken lagen zoals in de beschrijving onder een overkapping, helaas lagen alle planken op elkaar waardoor de onderste nat zijn / gaan rotten.

tip: leg er even latjes...

tip: leg er even latjes tussen :)

Hans Keuren

Prima online tool. Levering binnen toegezegde termijn. Vervoerder met goede service.

Nvt