Kooijman

Online besteld, voldoet aan onze verwachting

Uitstekende service met levering

Geen tips of verbetering. De service van de chauffeur was top! heeft voor vertrek mijn levering gecontroleerd, zaten verkeerde palen bij en nam alsnog de juiste palen mee.

Goede service

Top

Beter bereikbaar worden

M.V. van Kampen

Diverse houtartikelen voor schutting gekocht. Na order bleek een artikelsoort niet (snel) leverbaar, na mail contact vervangen door gelijkwaardige artikelen, chapeu. Wel dient er nog een kleine... Diverse houtartikelen voor schutting gekocht. Na order bleek een artikelsoort niet (snel) leverbaar, na mail contact vervangen door gelijkwaardige artikelen, chapeu. Wel dient er nog een kleine restitutie gedaan te worden, maar ga ervan uit dat dat goed gaat komen

Kwaliteit van houten planken verschilde wel iets, van mooie tot beschadigde plank. En wat lichte schade her en der op de andere producten. Maar niets super schokkends, gelukkig

a de groot

slechte bereikbaarheid telefoon

Bezoeker

Bestelling prima. Aflevering was een jongen die te druk was en het hout dumpte en snel (zonder netjes gedag te zeggen) weer wegging. Snap dat je het druk hebt, maar iets behulpzamer en vriendelijker... Bestelling prima. Aflevering was een jongen die te druk was en het hout dumpte en snel (zonder netjes gedag te zeggen) weer wegging. Snap dat je het druk hebt, maar iets behulpzamer en vriendelijker kost niets he.

Bezorger minder werk geven of efficiënter leren werken. En cursus klantvriendelijkheid.

Maurice

Snelle reactie, prima service, geeft snelle advies en suggesties

Mogelijk dat levermoment ingevuld kan worden

Louw

Correct en netjes

Reactie Hout Vandaag:

Dank voor uw review.
Houtvandaag.nl

Hans Koek

Bestelling gedaan op 12 mei. Tot op heden nog geen informatie ontvangen over de verwachte leverdatum.

Actievere communicatie als de levering langer op zich laat wachten.

Reactie Hout Vandaag:

Beste heer K,
U heeft een artikel besteld dat niet standaard op voorraad is. Wij hebben u hier op woensdag 12 mei (12.28 uur) een mail over gestuurd. Wellicht in de Spam box gekomen?
Zodra...
Beste heer K,
Zodra de delen binnen zijn nemen wij contact met u op.
Houtvandaag.nl