Hups

F Varkevisser

Een boeking plaatsen is simpel en we kregen snel reactie van meerdere helpers waardoor we konden kiezen wie bij ons kwam.

Reactie Hups:

Bedankt voor je positieve feedback! We vinden het prettig te horen dat je het plaatsen van een boeking en vinden van een helper als simpel hebt ervaren, en wensen jullie alvast een goede... Bedankt voor je positieve feedback! We vinden het prettig te horen dat je het plaatsen van een boeking en vinden van een helper als simpel hebt ervaren, en wensen jullie alvast een goede samenwerking toe!

Tonny Pijnenburg

Zeer goede ervaring en door iedereen aan te bevelen

Beste Tonny,
Bedankt voor deze positieve feedback! We vinden het prettig te horen dat je tevreden bent met onze diensten.

Carla

Ik ben zeer tevreden.

Viviana

Great to find quickly someone who can help around the house. Very transparent rates and useful reviews from other customers.

Reactie Hups:

Thank you for your feedback!
Happy greetings,

H.F. van der Harst

DEZE ORGANISATIE IS TELEFONISCH NIET TE BEREIKEN! DE APP WAARIN JE GEGEVENS KUNT VERWERKEN IS ABSOLUUT NIET KLANTVRIENDELIJK

Reactie Hups:

Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het lastig was ons te bereiken. Soms is het telefonisch net wat drukker, wanneer je een voicemailbericht achterlaat bellen we je zo snel mogelijk terug.... Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het lastig was ons te bereiken. Soms is het telefonisch net wat drukker, wanneer je een voicemailbericht achterlaat bellen we je zo snel mogelijk terug. Mochten we kunnen helpen met het verwerken van gegevens, horen we het uiteraard graag. We hebben inmiddels contact gehad, en hopen je voldoende geholpen te hebben.

Hlprs

It’s amazing working with some of the clients 😊l have worked over 3years

Hi,
Thanks for your positive feedback. We're so happy to hear you're enjoying working with your clients! We look forward to many more years of working together.
Kind regards,

Dekker

Hlprs reageert via media adewuaat op situaties. Ik mis persoonlijk contact.

Snijders

Erg onduidelijke tariefstelling. Op de site staat 14,95E servicekosten eenmalig per klus. Dat lijkt ook redelijk. Pas achteraf merk je dat uw assistent meer dan 50% bovenop het tarief van de... Erg onduidelijke tariefstelling. Op de site staat 14,95E servicekosten eenmalig per klus. Dat lijkt ook redelijk. Pas achteraf merk je dat uw assistent meer dan 50% bovenop het tarief van de dienstverlener gooit. Dat zijn dan bemiddelingskosten. Doodgewone commercie dus onder het mom van dienstverlening. Het maakt de zg assistentie erg duur.

Reactie Hups:

Spijtig te horen dat u niet tevreden bent over de informatie die u heeft ontvangen over onze tarieven.
Zoals met u besproken in een persoonlijk gesprek zullen wij uw feedback ter harte nemen en ons uiterste best doen om deze uiterst belangrijke informatie nog beter bij onze klanten te krijgen.

Ricardo

Easy to use

Hi Ricardo,
Thank you for your positive feedback, we're happy to hear you're finding our website easy to use.
Kind regards,

Shams

Ik ben so blij met diensten

Reactie Hups:

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent!