Hups

Cretio

Hebben voor mijn klanten altijd snel dienstverleners gevonden

Reactie Hups:

Fijn om te horen dat u tevreden bent!

Sterre

Ik vind het een super leuk georganiseerd bedrijf.

Beste Sterre,
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent!

Ontevreden klant

Slecht slecht slecht (ik hou mij in zodat mijn reviewgeplaatst kan worden), nog nooit eerder meegemaakt dat een zorgbedrijf zo met hun klanten omgaan. Ze zijn niet eerlijk. Sturen geen factuur en... Slecht slecht slecht (ik hou mij in zodat mijn reviewgeplaatst kan worden), nog nooit eerder meegemaakt dat een zorgbedrijf zo met hun klanten omgaan. Ze zijn niet eerlijk. Sturen geen factuur en dan weken later sturen ze een herinnering waarin dan niet vermeld staat om welke dagen het gaat. Je bent dan nog in gesprek met hun en wacht op een terugkoppeling en opeens na een aantal dagen heb je een incasso brief in de brievenbus. Uw doelstelling om de mensen een veilig gevoel te geven is hier echt NIET aan de orde.

Beste,
Wat jammer om te horen dat u ontevreden bent! Inmiddels hebben we telefonisch contact met u gehad en zijn we gezamenlijk tot een oplossing gekomen.
Team...
Beste,
Team Uwassistent

Henk

Slechte communicatie, komen afspraken niet na

Reactie Hups:

Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. We doen ons best om iedereen tevreden te stellen. Van de contactpersoon uit de regio hebben we vernomen dat er... Bedankt voor uw feedback. We vinden het jammer om te horen dat u niet tevreden bent. We doen ons best om iedereen tevreden te stellen. Van de contactpersoon uit de regio hebben we vernomen dat er kosten zijn gemaakt voor het bestellen van extra materialen voor de klus en deze kosten zijn doorberekend op de factuur. Excuses als dit niet duidelijk is gecommuniceerd. Dit zullen wij intern meenemen ter verbetering.

Petra Heimel

Fantastische ondersteuning.

C.A. Vvan nijnatten

Goede ervaring

Veel helpers om te kiezen. Niet allemaal beschikbaar

Denis Mesquita

Ik ben blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met de schoonmaakprofessional in je huis en dat je tevreden bent! Het is geweldig als we kunnen vertrouwen op kwalitatieve... Ik ben blij om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met de schoonmaakprofessional in je huis en dat je tevreden bent! Het is geweldig als we kunnen vertrouwen op kwalitatieve dienstverlening. Als je meer hulp nodig hebt of andere vragen hebt, aarzel dan niet om te vragen.

Nancy

Ik vond het fijn dat mijn wensen op korte termijn werden vervuld.

Judith Tjon

Ervaring met bedrijf was positief. Het contact verliep soepel.