Anja

Snelle levering en heel goede service

Toen een produkt van mijn keuze dat niet meer voorradig bleek te zijn nadat het al betaald was, niet kon geleverd worden werd mij meteen de keuze geboden het te vervangen door iets anders of mijn... Toen een produkt van mijn keuze dat niet meer voorradig bleek te zijn nadat het al betaald was, niet kon geleverd worden werd mij meteen de keuze geboden het te vervangen door iets anders of mijn geld terug te storten. Ik koos voor een alternatief artikel dat weliswaar een beetje duurder was maar ik hoefde zelfs het prijsverschil niet te vereffenen.

Mijn ervaring was erg positief, snelle levering en snelle en adequate reactie op klacht.

Hele goede klachtafhandeling en snelle levering

Afmeting van sommige sieraden is soms handig. Bijv de lengte van een ketting of de grootte van een hanger

Roy

Prima geholpen, leuke producten!

De armband die ik had gekocht is na 1,5 maand kapot gegaan. Weet niet of ik pech heb gehad met de armband, maar het touw is uiteindelijk losgekomen aan één kant waardoor de armband niet meer om te... De armband die ik had gekocht is na 1,5 maand kapot gegaan. Weet niet of ik pech heb gehad met de armband, maar het touw is uiteindelijk losgekomen aan één kant waardoor de armband niet meer om te doen was. Dit vond ik wel erg jammer want het is een erg mooi armbandje en was makkelijk om en af te doen.

Gelukkig is het niet erg prijzig en heb ik er meerdere besteld.

Overzichtelijk website en gemakkelijk te online bestelling te maken met voldoende betaalmogelijkheden.

M. van Elst

Groot assortiment met prettige prijzen. Er wordt snel geleverd en meteen gereageerd of de levering naar wens is. Is dat niet zo, dan kan er retour worden worden gestuurd en wordt het bedrag vlot... Groot assortiment met prettige prijzen. Er wordt snel geleverd en meteen gereageerd of de levering naar wens is. Is dat niet zo, dan kan er retour worden worden gestuurd en wordt het bedrag vlot teruggestort.

Ruime keuze en klantvriendelijk.

Geen.

Veronique Debeys

Goede kwaliteit en snelle service

Zeer klantvriendelijk. Bijvoorbeeld onmiddellijk laten weten dat de kevertijden naar België iets langer konden duren.

xs

Zeer betrouwbaar en product is ook goed.

overzichterlijk

prima zo

Goede service. Aanvankelijk hebben wij het pakketje met de bestelling niet binnen gekregen. Na een mailtje werd er ren nieuw pakketje gestuurd en deze is inmiddels aangekomen.

Service is uitstekend.