Prima. Snel. Accuraat. Keurig.

Voortgangscontrole.

Markenstein

Geweldige shop met super service!

Snelle reactie op vragen

geen.

Top!

Duidelijke site en snelle levering.

De plaatjes van de oorbellen kloppen soms niet met de maat, dus dan is het vergelijken moeilijk. Daardoor heb ik een keer mini oorbellen gekocht i.p.v. Normale kleine oorbellen.

Overzichtelijke website. Snel en makkelijk bestellen. Je wordt op de hoogte gehouden van de snelle levering. Prima dus.

Overzichtelijk, gemak en snelle levering

nvt

Bijzonder vlotte levering. Leuke sieraden en veel keus. Ben erg tevreden en kom vast een keertje terug.

Vlotte levering. Ruime sortering.

Snelle levertijd, makkelijk betalen, product is tot nu toe altijd goed geweest en geen allergische reacties meer met de oorbellen, dus de info op de website klopt ook.

Van winkelmandje terug naar pagina en producten waar je het laatst was gaat niet zo soepel.

C Jong

Goed!

Snelle service

Afmeting van de oorbellen

Edith A.B.

De bestelling verliep vlekkeloos en is snel verstuurd.

Snelle levering, goede communicatie toen ik een foutje op de site gemaakt bleek te hebben.

Nee.

Zeer snelle levering. mooie sieraden

snelle levering

J. van Rijn

Een van de oorbellen die ik had besteld was - waarschijnlijk door een fabrieksfout - afgebroken. Na de twee weken 'niet goed geld terug' (binnen een maand) kreeg ik een nieuw paar toegestuurd.... Een van de oorbellen die ik had besteld was - waarschijnlijk door een fabrieksfout - afgebroken. Na de twee weken 'niet goed geld terug' (binnen een maand) kreeg ik een nieuw paar toegestuurd. Volgende dag al binnen. Nette, goede service!

Service is goed. Heel klantvriendelijk.