Maarten

Prima, snel.

Leuk assortiment, lage prijzen.

Anna

Twee wikkelarmbanden besteld...van 1 armband zijn de kleuren geheel anders dan op website, wat in dit geval een minpuntje was omdat de kleuren tegenvielen... Verder een vlotte levering ondanks de... Twee wikkelarmbanden besteld...van 1 armband zijn de kleuren geheel anders dan op website, wat in dit geval een minpuntje was omdat de kleuren tegenvielen... Verder een vlotte levering ondanks de drukke tijd voor de feestdagen.

De beschrijving dat de armbanden indien nodig groter of kleiner gemaakt konden worden.....Ik heb hier geen gebruik van gemaakt omdat de personen die de armbanden gekregen hebben hier geen gebruik... De beschrijving dat de armbanden indien nodig groter of kleiner gemaakt konden worden.....Ik heb hier geen gebruik van gemaakt omdat de personen die de armbanden gekregen hebben hier geen gebruik van wilde maken.... Maar indien dit echt mogelijk is zonder verdere kosten en een vlotte afhandeling dan is dit ideaal.

het beschrijven van de verzendkosten. De twee wikkelarmbanden zijn per post/brief verstuurd. Dit is gratis. Ik heb 5 euro verzendkosten betaald omdat ik niet verwachtte dat de wikkelarmbanden in een... het beschrijven van de verzendkosten. De twee wikkelarmbanden zijn per post/brief verstuurd. Dit is gratis. Ik heb 5 euro verzendkosten betaald omdat ik niet verwachtte dat de wikkelarmbanden in een brief zouden passen en dus per pakket verzonden dienden te worden.... Info over verloop order kan ik niet invullen omdat deze per brief is verstuurd.

ingrid van broeckhoven

Door een fout van mij werd de bestelling verkeerd afgeleverd, toch werd ik op de hoogte gebracht van de retour en werd de bestelling alsnog naar het juiste adres afgeleverd

goed mailcontact gekregen

Niet duur

Nee

Prima. Een goed en fijn contact, snelle verzending, mooie artikelen en met een aangename prijs.

Uitstekende service!

Nee, gewoon zo doorgaan.

Wendy van Dijk

Heel goed

We hebben hier al geregeld wat besteld. Kwaliteit is goed voor een leuke prijs.
Verzending is altijd snel dus we gaan hier zeker nog vaker bestellen.

Laura

Duidelijke website, snelle bestelling en levering.

Duidelijke website
Gratis verzenden ook bij een klein bedrag!

Zeer goed

De extra zakjes als cadeauverpakking bij de aankoop bijvoorbeeld.

Verbeteepunt in de enquete, niet verplicht maken van alles. Dat laat mensen afhaken. Ik heb bijvoorbeeld geen reactiesnelheid beoordeling aangezien mijn bestelling soepel is verlopen.

Goede service, snel geleverd.

Ilse

Snelle levering na bestelling.

Klantvriendelijk.