Mooie producten, maar in de metalen sieraden niet heel veel keus. Ik zou een wat langer oorhangertje of grotere ringen ook erg leuk vinden. Ik heb oorknopjes gekocht die ik prachtig vind.

Goede communicatie, gratis, vlotte verzending.

Wat groter assortiment.

Prima!

Goede communicatie en informatie

Iwan

Prima. Na de bestelling en betaling alles keurig en snel op tijd geleverd.

Van begin tot het eind prima verwerkt.

Ik heb onlangs stalen oorknopjes besteld bij induma, smiddags besteld de volgende dag netjes veilig verpakt in de brievenbus! Super!

Een nadeel vindt ik alleen bij de knopjes dat ze in...

Een nadeel vindt ik alleen bij de knopjes dat ze in verschillende kleuren en maten beschikbaar zijn en allemaal los op de website staan, dus niet de hartjes aanklikken en daar de verschillende kleuren kunnen zien of de lila steentjes en daar de verschillende maten kunnen zien maar allemaal apart.

Verder hele fijne en duidelijk site, ook voor het bestellen en betalen!

Bedankt!

Snelle en nette levering.

De producten misschien niet allemaal los op de site zetten maar zoals hierboven ook beschreven per type oorbellen de kleuren en maten op dezelfde pagina zetten, niet allemaal los, dit heeft me veel... De producten misschien niet allemaal los op de site zetten maar zoals hierboven ook beschreven per type oorbellen de kleuren en maten op dezelfde pagina zetten, niet allemaal los, dit heeft me veel werk en frustratie gekost de oorbelletjes te kiezen...

Pien Smits

Goed, ik heb een armband gekocht voor mijn moeder. Ik vond dat er veel keus was en de bezorging was echt super snel.

Veel keus, snelle bezorging

misschien naast de productfoto ook een foto waarin iemand het sieraad om heeft. Dan kun je bekijken hoe het armbandje of iets anders eruit ziet als je het om hebt.

Mira

Mijn ervaring is supergoed.

Snelle service en zeer vriendelijk telefonisch contact gehad..

Nee, het bedrijf doet het prima

koos

Heel goed

op tijd bezorgd

nee ga zo door

Jeannette

Prima, niks op aan te merken.

Fijne service.

Snel , goed en duidelijk

accuraat

nee

Luciano

Mooie oorbellen en goed service