Joke Jolink Jansen

Goede ervaringen, keurig afgewerkt komt de bestelling thuis, na 1 dag al na de bestelling

Duidelijke website

Nee

Prima producten en snelle levering

Dit was de eerste keer dat ik hier iets heb besteld. Alles ging zeer goed.

De producten zitten zeer goed ingepakt.

Ik heb hier één keer een sieraad besteld.

Misschien is het leuk dat je bij het sieraad een. Cadeauverpakking kan kiezen. Ik wilde mijne cadeau geven maar heb zelf nog ergens een cadeauverpakking gekocht. Vond alleen een zakje ook saai!

Leuke ruime keus, vooral in chirurgisch staal oorbellen ook ivm allergie! Snelle levering

Keus in chirurgisch staal oorbellen

Ga zo door

Yvette

Ik heb een bescherengel bedeltje bij dit bedrijf gekocht. Na bestelling kreeg ik gelijk een mailtje.. en paar uur lster nog een dat het pakketje verstuurd was en volgende dag netjes thuis bezorgd.... Ik heb een bescherengel bedeltje bij dit bedrijf gekocht. Na bestelling kreeg ik gelijk een mailtje.. en paar uur lster nog een dat het pakketje verstuurd was en volgende dag netjes thuis bezorgd. Het was helemaal top , de levering de mailtjes alles. Deze service is wat jr wilt bij een online bestelling

Doordat ik vergeten was deze "vragenlijst" in te vullen kreeg ik na een tijdje nog een mailtje om te vragen of ik hem alsnog wil doen. Dit voelt echt alsof elke mening van elke klant gehoord wilt worden heel fijn

Goed en netjes

Snel het pakje thuis

Eerste keer. Prima service en snelle levertijd.

Overzichtelijke website met leuke producten

Misschien een uitgebreider assortiment.

Verbeek

Kan het iedereen aanraden!! Doet wat het beloofd!

Snelle levering en het ziet er precies zo uit als op de site!!

Denise gijsman

Super snel en heel erg goed verzorgt in mooie verpakking mijn bestelling binnen gekregen. Echt top zeker een aanrader voor iedereen. En mijn dochter is met haar bescherm engeltje heel erg blij hij... Super snel en heel erg goed verzorgt in mooie verpakking mijn bestelling binnen gekregen. Echt top zeker een aanrader voor iedereen. En mijn dochter is met haar bescherm engeltje heel erg blij hij was echt heel mooi. Dank jullie wel

Heel verzorgt binnen gekregen

Geen aanmerkingen