charlie

Snel correct en mooie kwaliteit. Misschien dat het aan mij gelegen heeft maar de armband heren had wel wat langer gemogen. Na twee weken is het leer uit de sluiting geschoten. Maar ik denk met wat... Snel correct en mooie kwaliteit. Misschien dat het aan mij gelegen heeft maar de armband heren had wel wat langer gemogen. Na twee weken is het leer uit de sluiting geschoten. Maar ik denk met wat lijm hem weer vast te kunnen maken. De volgende keer zal ik meer attent zijn op de afmeting.

Lengte armbanden vermelden

Mooie dingen voor een goede prijs

Prima webshop! Klantvriendelijk en snel. De website mag van mij wel iets overzichtelijker.

Ik vind de website niet niet altijd overzichtelijk. Soms is het moeilijk zoeken.

B. Pelzer

4 wikkelarmbanden besteld, waarbij de geleverde kleuren niet goed overeenkwamen met de foto's op de site. Kwaliteit van de sluitingen wat matig en stug materiaal, viel niet mooi om de pols.

De kleuren van de foto's op de site komen niet goed overeen met de geleverde armbanden. (Belichting?)

Claudia

Prima service, snelle levering, zou wel graag meer keuze hebben.

Mijn dochter en ik zouden graag meer keuzes hebben wat betreft de rvs oorbellen.

Jacqueline Mook

Tessa

Ze zeggen waar ze voor staan,en dat is ook zo.
2 armbanden besteld,zijn erg geweldig trouwens.en binnen 3 dagen had ik ze binnen.
Keurig netjes zoals ze zeggen. Ik zal in de toekomst...
Ze zeggen waar ze voor staan,en dat is ook zo.
Keurig netjes zoals ze zeggen. Ik zal in de toekomst zeker weer wat bij ze bestellen,hele leuke en mooie sieraden. Ik zou ze ook zeker bij andere mensen aanbevelen. Super

John de Ruijter

Superrrrrrr! Leuke armbandjes. Erg blij mee!

Top

helemaal goed

Heidi Schiphorst

Ik heb een armband gekocht, echter was deze mij te klein. Ik kon deze terugsturen en werd naar volle tevredenheid hersteld.

Nee, ik heb de service als zeer prettig en klantvriendelijk ervaren.