Alan

Een bedrijf welke mooie handgemaakte sieraden verkoopt.
Vlotte afwikkeling en supersnelle verzending!

Goed. Online alles prima in orde. Kwaliteit van de artikelen vind ik mager.

de kwaliteit van de bestelde artikelen vindt ik wat "mager". Kosten vs. kwaliteit kan wat mij betreft wat beter.

Smit

Wij hebben een surf armband besteld. Wij kregen netjes een orderbevestiging, factuur en bericht van verzending. Binnen 48 uur was alles geregeld. Zeer netjes en correct.

Rob

Armband was na 2 dagen stuk, daarna een nieuwe gekregen die perfect was.

Bedel bestellen snel ontvangen. Was echter toch niet wat ik had verwacht, maar dat als je van een plaatje bestelt.
Terug gestuurd, nu plm 6 dagen terug. Nog geen bevestiging van ontvangst en...
Terug gestuurd, nu plm 6 dagen terug. Nog geen bevestiging van ontvangst en nog geen geld terug, maar misschien komt het nog.

Bij een retour duurt reactie langer en wordt je niet meer geïnformeerd over de status en moet je afwachten en heb ik op mijn tweede mail geen antwoord ontvangen.
Inmiddels heb ik reactie gehad...
Inmiddels heb ik reactie gehad en werd het geld snel terug gestort.

D. van Ingen

Duidelijke site. Snelle reactie / levering.
Je krijgt waar voor je geld.

astrid simons

Redelijk

Bij klachten en kapotte spullen eerder contact

Ik heb geen goede eerste ervaring met het bedrijf, wij hebben oorbellen besteld voor onze dochter, ze deed ze in en kreeg direct dikke oorlellen, dus geen zilver of materiaal waarvan de oren niet... Ik heb geen goede eerste ervaring met het bedrijf, wij hebben oorbellen besteld voor onze dochter, ze deed ze in en kreeg direct dikke oorlellen, dus geen zilver of materiaal waarvan de oren niet gaan zweren. Ik wil graag een reactie van jullie

BB

Snelle levering. Helaas zijn sommige producten slechts in een maat te verkrijgen