ingrid de lange

Op zich een leuke webside waar ze mooie sietaden laten zien. Ook maakt men gebruik van een leuk lettertype. Ik heb hier een mooie baby.bel voor mijn dochter besteld en keurig zoals belooft werd hij... Op zich een leuke webside waar ze mooie sietaden laten zien. Ook maakt men gebruik van een leuk lettertype. Ik heb hier een mooie baby.bel voor mijn dochter besteld en keurig zoals belooft werd hij een dag later thuisbezorgd. Alleen t satijnen koord of lint er niet bij.

Wel doen wat er op de webside staat.

Maike

Prima levering. Als mijn bestelling na 1 of 2 dagen geleverd was, was het helemaal perfect geweest. Nu geleverd 3 dagen ma de bestelling.
Heel leuk assortiment!

Een iets snellere levering zou het nog leuker maken.

Goed en betrouwbaar bedrijf.

Artikelen op foto's ook in de webshop plaatsen.

Ik heb nog niet zo vaak iets besteld maar wat ik heb ontvangen was goed.

Aalke

Wij bestelden eenvoudige oorbellen in de vorm van een g sleutel. Mijn dochter was er blij mee. Haar oren reageren niet op het materiaal (itt andere oorbellen van elders). De bezorging ed was prima.... Wij bestelden eenvoudige oorbellen in de vorm van een g sleutel. Mijn dochter was er blij mee. Haar oren reageren niet op het materiaal (itt andere oorbellen van elders). De bezorging ed was prima. Kortom, De prijs waard.

Hebben jullie ook oorbellen in de vorm van een f sleutel?

Kwaliteit is middelmatig tot slecht trok gelijk de sluiting kapot omdat de ringetjes van het kettinkje niet dichtgelast zijn. Was wel zelf te maken maar de lol is er dan snel vanaf.

Kwaliteit, en lengte benoemen

Reactie IdhunaJewels.nl:

Er is meerdere keren geprobeerd contact op te nemen, maar helaas geen reactie. Heel jammer, want er is altijd een oplossing. Heb je zelf een probleem of klacht over een artikel?
Je kunt ons...
Je kunt ons altijd een email sturen met daarin het probleem, klachten worden altijd serieus genomen.