f.prophitius

Naar behoren geholpen ook nog telefonisch contact gehad over dat de betaling niet lukte daarna ging het goed dus tevreden

niet

Snelle levering , prima geregeld allemaal

Annelies Smit

Via een vriendin werd ik getipt dat bij jullie mooie leren armbanden te koop waren waar ik clics op vast kan maken.
Dus ben ik gaan zoeken en zo jullie gevonden en wat besteld

Ik moest flink zoeken voordat ik de armbanden had gevonden waar je die clics op vast kunt maken.
Verder zou ik het leuk vinden als er meer keuze in clics komen, nu was het aanbod niet heel groot.

Tevreden snel.

nee

Mijn ervaring met IdhunaJewels.nl is zeer positief. Dezelfde dag dat ik een bestelling had gedaan een reactie gehad en de dag erna mijn pakketje ontvangen. Ik had gevraagd of ze het in konden pakken... Mijn ervaring met IdhunaJewels.nl is zeer positief. Dezelfde dag dat ik een bestelling had gedaan een reactie gehad en de dag erna mijn pakketje ontvangen. Ik had gevraagd of ze het in konden pakken omdat het een cadeautje was en alles was prima voor elkaar!

Geen.

Op de website vond ik het wel wat zoeken, het menu is soms wat verwarrend. Voordat je dan hebt wat je zoekt ben je even verder.