Prima. Fantastische service en mooie producten.

Bestelling zonder leveringskosten werkt stimulerend om bij jullie te bestellen. Was nu ook boven een bedrag van 5 euro mogelijk dat bieden jullie en niet veel andere bedrijven dat kunnen jullie... Bestelling zonder leveringskosten werkt stimulerend om bij jullie te bestellen. Was nu ook boven een bedrag van 5 euro mogelijk dat bieden jullie en niet veel andere bedrijven dat kunnen jullie verder stimuleren en aantrekkelijk maken, dit als tip.

Helen

Snelle levering, goed verpakt

Buuts

Armbandje besteld

het armbandje is nu twee weken oud en inmiddels alweer stuk. de kwaliteit is dus niet goed.

Eind vorig jaar oorbellen besteld vanwege het grote en goed geprijsde aanbod in oorbellen van chirurgisch staal. Bij ontvangst een beetje eng want zouden deze oorbellen wel echt goed zijn of zou ik... Eind vorig jaar oorbellen besteld vanwege het grote en goed geprijsde aanbod in oorbellen van chirurgisch staal. Bij ontvangst een beetje eng want zouden deze oorbellen wel echt goed zijn of zou ik weer vreselijk veel pijn krijgen omdat ze niet volledig van chirurgisch staal zijn. Maar nee, de oorbellen waren perfect en eindelijk draag ik gewoon weer elke dag oorbellen. Afgelopen week opnieuw oorbellen besteld en ook deze zijn weer goed, fijne webshop met een snelle levering.

Soof

Snelle levering, goed product ontvangen!

Misschien adressen op een geprinte sticker? Staat iets professioneler.

Karin

Leuke jongensoorbellen besteld en de volgende dag in huis

Meer oorbellen voor kleine jongens. Daarvoor is weinig aanbod. Maak jezelf daar meer bekend mee!

Mooie producten tegen aantrekkelijke prijzen.
Gratis verzending al vanaf €6,95 !!

Goed, snelle levering

Iets meer duidelijkheid op de we site.

Johannes Bijstra

Gewoon goed. Bestelling snel binnen