IFM-Ecom

Young Business School Rotterdam

Vlotte levering en een scherpe prijs.

pranger oriental art

Prima kwaliteit, snelle levering

Matthea

Bijzonder slecht. Zolang je iets bestelt gaat het goed maar als je iets retourneert krijg je geen enkele reactie meer. En naar je geld kun je fluiten.

Reactie IFM-Ecom:

Tja en dan ga je op basis van een review kijken wat er aan de hand is. Nou in dit geval heeft de klant volledig gelijk. Er is bij ons in het traject inderdaad iets fout gegaan en de credit is nooit... Tja en dan ga je op basis van een review kijken wat er aan de hand is. Nou in dit geval heeft de klant volledig gelijk. Er is bij ons in het traject inderdaad iets fout gegaan en de credit is nooit verwerkt.
Direct telefonisch onze excuses aangeboden en de credit opnieuw doorgegeven aan de administratie.

Joost Veldman

Prima product, Prima prijs, Snelle levering!

SO de Rungraaf

2x besteld bij WS. Goede ervaring.

AQES

Prima! snelle levering, veel aanbod, scherpe prijzen

Francine Schoeters

Ik heb 2 whiteboarden gekocht + toebehoren. Eenvoudig en niet duur, ze bevallen uitstekend. Levering gebeurde vlot (1 geleverd in België, 1 in Nederland, allebei OK.

Dominiek

Er werd een glasboard en magneten besteld. De brief met betrekking tot het controleren wekt wel wat argwaan, maar los daarvan, was de levering van het bord snel. De bijgeleverde pluggen waren een... Er werd een glasboard en magneten besteld. De brief met betrekking tot het controleren wekt wel wat argwaan, maar los daarvan, was de levering van het bord snel. De bijgeleverde pluggen waren een lachertje. Een plug van 6 met een vijs voor een plug van 4???? Dus zelf je eigen pluggen gebruiken zou ik zeggen. Verder kwamen de magneten niet aan. Daar heb ik hemel en aarde voor moeten bewegen door te bellen (lukte niet) en te mailen (geen tot weinig respons). Uiteindelijk belde er me iemand op en werden de magneten besteld alsook met 4 doosjes gratis magneten (qua klantenservice is dit meer dan ok). Het enige echte verbeterpunt is de communicatie en de volledige onbruikbare combinatie van pluggen en vijzen voor een bord van 170 euro :(

Reactie IFM-Ecom:

Wij gaan contact opnemen met de fabrikant. Het moet niet zo zijn dat de pluggen en schroeven niet passend zijn. Het betreft een high end product en daarbij past ook een fatsoenlijke montage set.

Whiteboard besteld, was er binnen anderhalve dag, had ik ook echt nodig, over gebeld en werd uiterst vriendelijk en informatief te woord gestaan. En whiteboard voldoet tot op heden goed.