IFM-Ecom

BRONX shoes

Professioneel, goede produkten

Matig

Reactie IFM-Ecom:

Jammer dat de chauffeur zich niet naar behoren heeft weten te gedragen. Wij gaan de vervoerder hier weer op aanspreken.
De levering van de pallet met glasborden is na de bestelling op vrijdag...
De levering van de pallet met glasborden is na de bestelling op vrijdag maandag al verzonden. Helaas kon dat niet veel sneller.

VOF Peter Pauwels & Co

De bestelling verliep vlot, goeie communicatie, de levering van de goederen kan beter.

Reactie IFM-Ecom:

Beste klant,
Beste klant,
Helaas heeft u een order geplaatst met producten van drie verschillende fabrikanten en derhalve helaas ook uit drie magazijnen. Wij proberen in ons eigen magazijn alles zoveel mogelijk te bundelen, maar dat lukt niet in alle gevallen.
Onze excuses hiervoor, wij gaan kijken hoe we dit proces verder kunnen verbeteren.

Prima, snelle levering

Dick de Heus

Snel en volgens de afspraken bediend. Zelfs tips gekregen hoe te handelen bij ontvangst van het pakket. (controleren-alleen tekenen bij onbeschadigd product etc) Deze adviezen zijn nuttig bij alle... Snel en volgens de afspraken bediend. Zelfs tips gekregen hoe te handelen bij ontvangst van het pakket. (controleren-alleen tekenen bij onbeschadigd product etc) Deze adviezen zijn nuttig bij alle goederen die je via internet thuis laat komen, maar Uw bedrijf is het eerste bedrijf, dat mij hierop attendeert.

P.Hoenderop

Eenvoudig bestel proces , snelle probleemloze levering

Overzichtelijke pagina en heldere afhandeling.

Van roekel

Alles prima verlopen naar wens

Baars

Prima bedrijf. Snap in huis en zoals verwacht!