IFM-Ecom

Heel goed duidelijk en makkelijk alles te vinden

Slechte communicatie.
Slechte communicatie.
Whitebaord bestelt op 31 december en geleverd op vrijdag 24 januari. Op zich voor mij niet een heel groot probleem, maar het zou prettig zijn geweest als hierover zou zijn gecommuniceerd .
Vrijdag 19 januari gemaild met de vraag Wanner het product geleverd zou worden.
Maandag van u een mail ontvangen (erg slecht Nederlands) met de mededeling dat het product 16 januari geproduceerd zou worden en dat ik het dan maandag of dinsdag zou ontvangen (20 en 21 januari).
Niets ontvangen, nogmaals gemaild en eindelijk afgelopen vrijdag bezorgd.

In deze periode is er geen enkel contact geweest van u kant.
Dit kan mijns inziens veel beter.

Mooi producten/veell keus

Sire life sciences

Levering duur lang, whitebord geleverd, stiften die gratis zijn geleverd zijn geplet, dus heb ze weggegooid. ondank ze gratis zijn ga ik er niet op vragen voor nieuwe.

Reactie IFM-Ecom:

Deze orde ris op 28/1 besteld om 14:14 uur.
Order gepakt en verzonden op 29/1 om 17:50
Door een fout bij bij ons is 1 deel inderdaad later verzonden vanuit een ander magazijn.

Gerrit Slijkoort

Zeer snelle levering , vraag via email over ophangsysteem, netjes en snel terug gebeld, ik had een beter white board gekregen als besteld vandaar de voor mij ander als verwacht ophang systeem, maar... Zeer snelle levering , vraag via email over ophangsysteem, netjes en snel terug gebeld, ik had een beter white board gekregen als besteld vandaar de voor mij ander als verwacht ophang systeem, maar perfect, boven mijn verwachtingen, ben zeer tevreden.

Goede aanbieding, snelle levering

Prima! Klantenservice gebeld met een vraag, direct antwoord. Whiteboards besteld, netjes geleverd

Prima levering, redelijk op tijd en netjes aangegeven

Crobach, huisarts Medisch Centrum Groenveld

Niet optimaal