IFM-Ecom

Wacht nog steeds op mijn bestelling

Reactie IFM-Ecom:

De eerste levering is zoekgeraakt bij de vervoerder zoals al met u besproken. Enkel de accessoires werden geleverd. De 23 is er een nieuwe verzonden die zou vrijdag of vandaag uiterlijk afgeleverd... De eerste levering is zoekgeraakt bij de vervoerder zoals al met u besproken. Enkel de accessoires werden geleverd. De 23 is er een nieuwe verzonden die zou vrijdag of vandaag uiterlijk afgeleverd worden.
Helaas gaat er aan vooraf dat er een officieel onderzoek wordt ingesteld om te kijken of het idd zo is dat het zoek is. Dat kost helaas altijd een paar dagen extra in de levertijd.
Als het goed is zal het na vandaag weer opgelost zijn doordat de nieuwe dan keurig is geleverd. Is dat vandaag om 17:00 nog niet zo stuur ons dan even een mail naar info@ifm-ecom.nl of whats app naar 0521750376

Helder, transparant en goed.

Heijms

Duidelijke website

Levering was niet volgens de aangegeven tijd. Zelf na moeten bellen waarom vertraagd. Was een fout vanuit de leverancier. Jammer genoeg geen terugkoppeling dat deze vertraagd was.

Groot aanbod, jammer van het verplichte

Offermanns

Hele snelle levering

wendy de jong

Bestellen ging makkelijk. alleen vind ik het schofterig dat je voor een enveloppe pakketje hetzelfde moet betalen als een kartonnen doos bestelling. terwijl het maar 2 postzegels kostte.

Danny da Silva, LV Shipping & Logistics BV

Zeer goede en snelle levering.

SCC. De Helftheuvel

Goede website, snelle levering, goede prijs

Mooi product; netjes verpakt.