IFM-Ecom

The Falcon chain

Prima afhandeling van de bestelling en up to date op de hoogte gehouden van de leverdatum. Bij levering dacht ik iets niet gehad te hebben en heb daarom gebeld. Vriendelijk en zeer behulpzaam te... Prima afhandeling van de bestelling en up to date op de hoogte gehouden van de leverdatum. Bij levering dacht ik iets niet gehad te hebben en heb daarom gebeld. Vriendelijk en zeer behulpzaam te woord gestaan. Ik had niet goed gekeken en de medewerker heeft mij de aanwijzing gegeven. Ik ben zeer tevreden en zou in de toekomst weer bij whiteboardshop.nl bestellen. Hartelijk dank.

Bakker Brandstoffen

Het Whiteboard wat besteld is was keurig op tijd geleverd! Zit compleet in de doos met bevestiging. Top service!

Snel, accuraat

Snelle en correcte levering

Goed, ik heb het Whiteboard besteld met nogal wat tijdsdruk. Alles goed gegaan en netjes op tijd ontvangen.

ja2coaching

Alles is prima verlopen. Aanbod is groot, zowel whiteboard als staander zijn goed en levering ging snel!

OBS Socrates

Heel blij met Frank en Remco. Ze zijn proffesioneel, raken niet in paniek als er iets niet klopt of misgaat en ontzettend vriendelijk en behulpzaam.
Communicatie ging snel en was duidelijk. Het...
Communicatie ging snel en was duidelijk. Het was snel geleverd en de prikborden zien er heel mooi uit.

Reactie IFM-Ecom:

Heel erg bedankt voor de goede zorgen, voorbereiding en uiteraard de koffie :-)
Wij zijn blij dat we het op hebben kunnen lossen conform plan.
Heel veel plezier met de borden en mocht er wat...
Heel erg bedankt voor de goede zorgen, voorbereiding en uiteraard de koffie :-)
Wij zijn blij dat we het op hebben kunnen lossen conform plan.
Heel veel plezier met de borden en mocht er wat zijn dan weten jullie ons te vinden.
Met hartelijke groet,
Remko & Frank

Volker de regt

Slechte beschadigde levering en ook nog te laat

Marja Oost

Super goed