IFM-Ecom

theo eyewear

Vlotte verzending, zeer snelle recatie bij vragen, kan geen enkel negatieve opmerking bedenken

kevin personal fitness

Renkens Auto Onderdelen

Top

Meijers Automotive VOF

Dit bedrijf heeft een mooi product geleverd conform het aanbod op de website.

Reactie IFM-Ecom:

Beste, Er is wel een mail verzonden met de verzend data... is die wellicht in de spam gekomen?
We zien inderdaad een groot gat tussen bestellen en leveren, dit is niet conform de planning verlopen. Onze excuses voor de vertraagde levering.
Bestelling aangemaakt:
14-11-2019 09:36:03
Bestelling verzonden:
14-11-2019 09:36:05

Jmu trainingen

Goed, de bestelling ging helaas maar zeer vriendelijke medewerkers die het opgelost hebben

Liesbeth

Super klantvriendelijk. Helaas was ons glassboard gebroken bij aankomst. Daar kwamen wij thuis achter. Glassboard.nl heeft meteen een nieuwe opgestuurd. Dat noem ik nog een service! Ik koop hier... Super klantvriendelijk. Helaas was ons glassboard gebroken bij aankomst. Daar kwamen wij thuis achter. Glassboard.nl heeft meteen een nieuwe opgestuurd. Dat noem ik nog een service! Ik koop hier zeker vaker iets.

Prima site en levering!

palestra, wellness en fitness centrum

Overzichtelijke site

vzw sint lievenscollege