IFM-Ecom

Product bleek bij ontvangst anders dan verwacht op basis van informatie op website

Reactie IFM-Ecom:

Het interpreteren van afbeeldingen en teksten kan door een ieder anders ervaren worden. De tekst en afbeeldingen verwoorden zo goed als mogelijk het betreffende product. Dat onderstaande tekst niet... Het interpreteren van afbeeldingen en teksten kan door een ieder anders ervaren worden. De tekst en afbeeldingen verwoorden zo goed als mogelijk het betreffende product. Dat onderstaande tekst niet toereikend is kan dus zo ervaren worden.
Whiteboard tekstbalon 30.48cm x 45.72cm
Gemaakt van een flexibel whiteboardmateriaal en voorzien van NANO technologie waardoor het keer op keer herplaatst kan worden zonder lijmresten achter te laten. Uiteraard is het flexibele tekstbalon whiteboard beschrijfbaar en droog uitwisbaar. Het geheel is niet magnetisch of magneethoudend.
Specificaties van het spreekwolk Whiteboard:
Afmeting in Inch: 1'X1.5'
Afmeting is CM: 30,48 x 45,72 cm
Beschrijfbaar en drooguitwisbaar
Flexibel en oprolbaar
NIET magnetisch of magneethoudend
Herplaatsbaar zonder lijmresten

Dam

Goede snelle levering. Zeer tevreden over het geleverde artikel.

Marianne de Jong

Hele snelle service, goede kwaliteit

Peter Montijn

Prima service. Werd uitgebreid de tijd genomen om met me mee te denken.

Tamara Strijk Coaching

Jan Beun

Bestelling geplaatst en binnen een paar dagen netjes afgeleverd.

Fleur

Levering liet even op zich wachten terwijl het de volgende dag bezorgd zou worden. Maar na contact met de klantenservice bleek dat er beschadigingen op de borden zaten die op voorraad waren dus dat... Levering liet even op zich wachten terwijl het de volgende dag bezorgd zou worden. Maar na contact met de klantenservice bleek dat er beschadigingen op de borden zaten die op voorraad waren dus dat er werd gewacht op een nieuwe levering. Daarna zijn alle afspraken na gekomen.
Er zaten geen markers bij het bord die er wel bij hoorden volgens de website. Maar ook daar werd snel op gehandeld vanuit de klantenservice.

Caro

Top.

Reactie IFM-Ecom:

Fijn dat een negatieve ervaring qua transport toch kan worden ervaren als iets positiefs door de juiste afhandeling. Bedankt voor de review.

Niet tevreden

Reactie IFM-Ecom:

De levertermijn klopte inderdaad niet, dit kwam doordat we nog moesten gaan produceren toen de order binnenkwam. Helaas is er daardoor vertraging ontstaan.
De producten zijn 1 op 1 zoals...
De producten zijn 1 op 1 zoals afgebeeld en vermeld op de website en wijken dus niet af van hetgeen besteld is. Helaas kunnen wij zonder nadere toelichting hierop niet zien wat er bedoeld is. Wij hebben ook geen klacht of melding hiervan ontvangen via de klantenservice.