IFM-Ecom

Ineke

Whiteboard snel geleverd

Rick stortelers

Voldeed aan vereachting

Snelle regeling, met een vroegtijdige optie om een levering te verplaatsen of het adres aan te passen. Zelfs al voor de eerste aflever poging

ACT-Effect

Prima, snel levering.

Henri Willems

Makkelijk zoeken wat je wil. Nog makkelijker bestellen en uitstekende verpakking tijdens transport.

Basis school de Koning

Correcte afhandeling en snelle levering.

Marianne Holdorp

Mooi aanbod aan whiteboards.

Maar na ontvangst (op dinsdag 22 oktober '19) ontdekte ik dat de penhouder enigszins verbogen was.
Daarnaast mis ik de ophangbeugels. In de...
Mooi aanbod aan whiteboards.

Daarnaast mis ik de ophangbeugels. In de handleiding voor het ophangen van het whiteboard worden die gebruikt.
Ik heb alleen een klein zakje met schroeven en pluggen bijgeleverd gekregen.

Ik heb hier al twee keer een bericht over gestuurd naar de klantenservice, inclusief mijn telefoonnummer.
Daar is na drie werkdagen nog geen enkele reactie op geweest.

Daarom heb ik besloten het whiteboard retour te sturen.
Ik ben zeer ontevreden over de manier waarop met klanten wordt omgegaan als er bij Klantenservice wordt vermeld dat er z.s.m. (telefonisch) contact wordt gezocht.

Reactie IFM-Ecom:

We gaan uitzoeken waarom wij het bericht niet hebben ontvangen en hier geen antwoorden op zijn gekomen. Gebruikelijk reageren wij juist heel vlot hierop en sturen we de ontbrekende zaken direct per... We gaan uitzoeken waarom wij het bericht niet hebben ontvangen en hier geen antwoorden op zijn gekomen. Gebruikelijk reageren wij juist heel vlot hierop en sturen we de ontbrekende zaken direct per post na.
Bedankt voor de melding.

Divitel

Goede en duidelijke website. Makkelijk om te bestellen en snelle levering. Goede communicatie met info over verloop van het proces en mail met extra tips waarop je moet letten als het pakket wordt... Goede en duidelijke website. Makkelijk om te bestellen en snelle levering. Goede communicatie met info over verloop van het proces en mail met extra tips waarop je moet letten als het pakket wordt afgeleverd.

Judy van Dorst