IFM-Ecom

Basisschool

Whiteboards waren volgens de site op voorraad. Omdat na 2 dagen de whiteboards niet geleverd waren gebeld met de klantenservice. Kreeg te horen dat er kwaliteits problemen zijn en dat de boarden 1... Whiteboards waren volgens de site op voorraad. Omdat na 2 dagen de whiteboards niet geleverd waren gebeld met de klantenservice. Kreeg te horen dat er kwaliteits problemen zijn en dat de boarden 1 week later geleverd zouden worden.

Prima product geleverd, erg tevreden over de sticker. Ik begreep alleen de mega grote verpakking niet.

Het glassboard kwam eerst te laat aan en werd de tweede keer bij de buren geleverd. Toen we de doos ophaalden schrokken we eerst even van de gehavende staat van de doos (de buurvrouw heeft het... Het glassboard kwam eerst te laat aan en werd de tweede keer bij de buren geleverd. Toen we de doos ophaalden schrokken we eerst even van de gehavende staat van de doos (de buurvrouw heeft het pakket uiteraard gewoon aangenomen, die wist ook niet wat ze ermee aanmoest). Maar toen we hem uitpakten bleek er nog een heleboel bubble wrap en een extra doos in de doos te zitten, dus niks aan de hand! :) Glassboard verkeerde in perfecte staat en hij hangt al! We zijn er heel blij mee. Staat prachtig in de keuken en is ook nog eens super praktisch.

Erik Brinks Gemeente Rijssen-Holten

Snelle en goede service

Reactie IFM-Ecom:

Wij kunnen ons niet vinden in deze slechte review.
Het is 18/9 besteld om 9:50
Wij hebben 19/9 dit bord verzonden naar België 1 dag later dan verwacht.
Onze excuses voor deze dag...
Wij kunnen ons niet vinden in deze slechte review.
Het is 18/9 besteld om 9:50
Wij hebben 19/9 dit bord verzonden naar België 1 dag later dan verwacht.
Onze excuses voor deze dag vertraging.

Duidelijke website, snelle levering, goed product

Service snel en Kwaliteit whiteboard zeer goed!

Prima, snel en duidelijk

Jacklien

Ons glassboard werd netjes bezorgd tot aan de voordeur.
Er mag duidelijker worden vermeld dat er speciale magneten gebruikt dienen te worden.
Het glassboard zelf ziet er mooi en modern...
Ons glassboard werd netjes bezorgd tot aan de voordeur.
Het glassboard zelf ziet er mooi en modern uit.
Product en levering zijn beiden prima.