IFM-Ecom

Marjan

Prima, maar het mailverkeer watbetreft bezorgtijden. Is niet helemaal goed gegaan

Snelle service en pakketjes komen verzorgd aan.

Goed netjes afgeleverd

Reactie IFM-Ecom:

We werken aan een automatische update in ons systeem. Zodra een order een andere verzenddatum krijgt dan verwacht dan gaat er een mail uit met de reden en de verwachte nieuwe datum van... We werken aan een automatische update in ons systeem. Zodra een order een andere verzenddatum krijgt dan verwacht dan gaat er een mail uit met de reden en de verwachte nieuwe datum van verzenden.
Bedankt voor het doorgeven in deze review.

Bulthaup Nederland BV

Prima.
Gemakkelijk te bestellen en snelle levering (de volgende dag al)

Gebeld om te vragen naar voorraad en levertijd. Duidelijk antwoord gekregen.

Goede service!

Het rpikbord is erg mooi en kwam snel

Kapotte stiften, vreemde mail over bezorging

Reactie IFM-Ecom:

Bedankt voor de review. De mail is wellicht vreemd in uw ogen, maar is bedoeld om u te waarschuwen tegen schade door transport.
Als het pakket (in dit geval een glazen planbord) al zichtbare...
Als het pakket (in dit geval een glazen planbord) al zichtbare schade heeft aan de buitenkant heeft dan is de kans groot dat het glas gebroken is. Hoort u ook het glas nog eens dan weet u het zeker. In dat geval vragen wij in de bevestigingsmail of u het pakket wilt weigeren.
Neemt u als klant het pakket wel aan dan weten wij niet of het defect was bij aankomst of dat u het per ongeluk heeft laten vallen. De vervoerder gaat in dit geval altijd vrijuit want die heeft in goede orde een pakket afgeleverd.
Door dus vooraf goed alert te zijn door onze mail worden veel problemen voorkomen.
De markers zijn op basis van krijt die dienen eerst minimaal een minuut te worden geschud. (zie gebruiksaanwijzing op de sleave van de marker) Daarna dient u herhaaldelijk de punt in te drukken tot de inkt gaat vloeien. Doen ze het dan nog niet dan graag even een bericht aan de klantenservice zodat wij nieuwe markers kunnen sturen.

Positieve ervaring. Snelle en goede service.

Diederick van Oorschot

Erg goed.
Glassboard kwam beschadigd binnen, maar ze hebben een andere gestuurd binnen 3dgn alles geregeld. Top.