IFM-Ecom

Ik schrijf niet snel een recensie maar in dit geval wil ik dat zeker wel doen, omdat ze het verdienen. Zij leveren service zoals service bedoeld is. De wegenkaart bleek niet goed geplakt. Direct is... Ik schrijf niet snel een recensie maar in dit geval wil ik dat zeker wel doen, omdat ze het verdienen. Zij leveren service zoals service bedoeld is. De wegenkaart bleek niet goed geplakt. Direct is er een nieuwe geleverd en de oude werd zelfs door hun zelf opgehaald.

Dennis Albers/Emons Transport

Prima ervaringen met Whitebordshop.nl.

Fijn bedrijf en een goede service!

Mooi product gevonden en besteld via dit bedrijf. Snelle verzending, netjes ingepakt zodat het heel aankwam. Máár...heb grote moeite met de mail die na de bestelling kwam, dat je als klant het... Mooi product gevonden en besteld via dit bedrijf. Snelle verzending, netjes ingepakt zodat het heel aankwam. Máár...heb grote moeite met de mail die na de bestelling kwam, dat je als klant het volledige risico draagt van schadiging tijdens verzending als je het product niet direct bij aflevering controleert. Los van dat dat vooraf kenbaar moet zijn bij de boeking, heeft het ook gevolgen voor de keuze van afleveradres. Dus daarom is ook transparantie vooraf nodig over de voorwaarden.

Reactie IFM-Ecom:

We horen het vaker, maar de mail is niet zo dat de klant het risico draagt. Wij waarschuwen slechts voor het feit dat u bij het ontvangen van het product niet klakkeloos tekend terwijl de doos... We horen het vaker, maar de mail is niet zo dat de klant het risico draagt. Wij waarschuwen slechts voor het feit dat u bij het ontvangen van het product niet klakkeloos tekend terwijl de doos bijvoorbeeld helemaal gescheurd is.
Als je als klant namelijk tekend voor het pakket zonder de opmerking dat je schade verwacht dan zegt de vervoerder bij een melding van schade dat je het pakket waarschijnlijk als klant hebt laten vallen. Er is namelijk getekend voor goed ontvangst. Het wordt dan altijd een lastig verhaal om de schade te verhalen.
De mail zorgt er dus voor dat men zich hiervan bewust is en dat er bij te verwachten schade aan het product ten minste een opmerking is geplaatst. Zo kunnen we bij onverhoopte schade in ieder geval de vervoerder aansprakelijk stellen.

Arina

Goede informatievoorziening over aandachtspunten bij bezorging en snelle levering.

Dennis Albers/Emons Transport

Goede website en service

Innofeet natasja Ruitenberg

Snelle en juiste levering !!!

Yvonne Hazebroek

Duidelijke website en kloppende beschrijving

Prima, makkelijk te bestellen en heel snel geleverd.

Met Whiteboardshop.nl was het contact erg goed. De vervoerder heeft eea redelijk verprutst...

Reactie IFM-Ecom:

Ja helaas was dit niet zoals afgesproken.
Ja helaas was dit niet zoals afgesproken.
Samen met de klant alles op alles gezet voor tijdige levering en dan wordt alles teniet gedaand oor de vervoerder.... erg jammer en een terechte medling hiervan in de review.