IFM-Ecom

Positieve ervaring, goed product, snelle levering

Imas

Verzending etc OK,Beloften misleidend. Er wordt aangegeven een gratis accessoire set twv € 30. Wat je ontvangt zijn 4 bord markers. Dat is geen accessoire set maar wel in de ogen van de... Verzending etc OK,Beloften misleidend. Er wordt aangegeven een gratis accessoire set twv € 30. Wat je ontvangt zijn 4 bord markers. Dat is geen accessoire set maar wel in de ogen van de Whiteboardshop dus. Een complete accesoireset met met 4 markers + magneten borstel en vloeistof van hetzelfde merk kost 10 euro. Dat heen en weer gemailed en vervolgens komt er geen reactie. Zwak punt!

Reactie IFM-Ecom:

WIj vinden het jammer dat deze review geplaatst is. In de tekst van dit product staat heel duidelijk dat wij een laagste prijsgarantie geven.
En als u dit product elders toch goedkoper vindt...
En als u dit product elders toch goedkoper vindt dat wij dan gratis de starterkit ter waarde van €32,95 geven + het verschil vergoeden.
Dit is telefonisch ook duidelijk uitgelegd. Het valt of staat met lezen van de tekst.

vof van Winkel

Prima, er wordt gedaan wat er beloofd wordt.

S. de Jong (docent)

Goede, overzichtelijke website!!!! De communicatie (via de computer) verloopt prima.
Verzending: Whiteboard goed verpakt, extra kartonnen randen tegen evtl. beschadigen.
Duidelijk te...
Duidelijk te volgen via track en trace code.

Ik kreeg een whiteboard van mindere kwaliteit geleverd, en een ezel waarvan de poten enigszins doorbuigen als je er iets op zet. Ik heb teveel moeite moeten doen om de klantenservice te bereiken en... Ik kreeg een whiteboard van mindere kwaliteit geleverd, en een ezel waarvan de poten enigszins doorbuigen als je er iets op zet. Ik heb teveel moeite moeten doen om de klantenservice te bereiken en de site gaf onvoldoende duidelijkheid over retouren. Ik kon via Facebook nog wel contact krijgen en ben toen wel netjes geholpen, alhoewel de verklaring dat magazijn medewerkers een willekeurig ander product opgestuurd hadden en de zwakke bezetting van de klantenservice mijn vertrouwen niet vergroten. Ik heb het bedrag van het whiteboard teruggekregen zonder het retour te hoeven sturen, dit is wel fijn geregeld.

Softwarebedrijf uit Aalsmeer

Wij bestellen als Softwarebedrijf regelmatig grote whiteboards en de levering hiervan loopt voorspoedig en prima. Ook als wij vragen hebben per mail, worden deze goed en snel beantwoord.

Fijn en duidelijke site, ook veel keuze in verschillende ontwerpen en kleuren dat was onze rede om ook voor dit bedrijf te kiezen. Het groene prikbord staat mooi bij ons aan de muur en onze... Fijn en duidelijke site, ook veel keuze in verschillende ontwerpen en kleuren dat was onze rede om ook voor dit bedrijf te kiezen. Het groene prikbord staat mooi bij ons aan de muur en onze uitstraling!!

Praktijk Ank

Eerste ervaring, met een prima en snelle afhandeling. Goed op de hoogte gehouden van levering. Ook een duidelijke mail vooraf waarin aangegeven stond wat te doen bij schade bij levering. Wat... Eerste ervaring, met een prima en snelle afhandeling. Goed op de hoogte gehouden van levering. Ook een duidelijke mail vooraf waarin aangegeven stond wat te doen bij schade bij levering. Wat overigens niet aan de orde was.

Rik

Goed, mijn bestelling werd beschadigd geleverd en er ontbrak een item uit de verpakking, dit werd direct nagezonden en was met 1 dag in huis,