IFM-Ecom

Jan Bierings

Geweldig bedrijf, werd gebeld over mijn bestelling dat bepaalde stiften niet uitwisbaar waren. Rest van bestelling netjes geleverd en binnen 2 dagen rest gecrediteerd. Nou hier kunnen veel winkels... Geweldig bedrijf, werd gebeld over mijn bestelling dat bepaalde stiften niet uitwisbaar waren. Rest van bestelling netjes geleverd en binnen 2 dagen rest gecrediteerd. Nou hier kunnen veel winkels nog iets van leren. Chapeau, komen hier zeker terug

Mitzey

Snelle levering en werd heel vriendelijk te woord gestaan toen ik telefonisch een vraag stelde.

Boukje

Heldere site, snelle levering, en mooie producten!

Snelle levering en goede prijs kwaliteit

Tom

Het bestelde bord bleek niet op voorraad en niet meer leverbaar. Toen maar een andere kleur besteld, maar ook die werd niet geleverd. Het heeft uiteindelijk 5 weken geduurd en bij levering ontbraken... Het bestelde bord bleek niet op voorraad en niet meer leverbaar. Toen maar een andere kleur besteld, maar ook die werd niet geleverd. Het heeft uiteindelijk 5 weken geduurd en bij levering ontbraken de accessoires.

Reactie IFM-Ecom:

Klant heeft helemaal gelijk helaas. De fabrikant van de betreffende borden heeft ons even laten zitten qua betrouwbaarheid in leveringen en voorraad. Hierdoor liepen we aardig in de backorders.... Klant heeft helemaal gelijk helaas. De fabrikant van de betreffende borden heeft ons even laten zitten qua betrouwbaarheid in leveringen en voorraad. Hierdoor liepen we aardig in de backorders. Gelukkig is dat na een kleine twee maanden weer helemaal hersteld en leveren we weer op schema uit.
Dat er dan ook nog eens bij de levering wat ontbreekt in de verpakking is wel erg vervelend. Wij kunnen hier helaas niet elke doos open gaan maken om te kijken of alle standaard accessoires wel in de doos zitten. Wij gaan er vanuit dat de fabrikant dat goed voor elkaar heeft. In slechts enkele gevallen per jaar blijkt dat niet zo te zijn. Erg vervelend voor klant dat begrijpen wij heel goed. Wij sturen dan ook altijd zonder discussie de ontbrekende artikelen na.

Colinda

Glassboard besteld als particulier. Account aanmaken ging erg gemakkelijk. Later blijkt dat je het zelfde account ook nog gebruiken kunt voor andere sites. Fantastisch!

Product zat...

Product zat goed verpakt waardoor een kleine kans op schade. Product in goede orde ontvangen en snelle levering.

Ik ben heel tevreden over min whiteboard, werd goed verpakt opgestuurd. Prijs ook prima.

Reactie IFM-Ecom:

De keuze van vervoerder is bij ons niet vrij. In dit soort specifieke gevallen kan wel gewoon contact met ons opgenomen worden voor afwijkingen op de vaste procedures.
In dit geval is er direct...
In dit geval is er direct vanaf de fabrikant verzonden omdat de voorraad in eigen magazijn niet meer toereikend was. Hierdoor is helaas vertraging ontstaan zonder dat wij of de klant daarvan direct op de hoogte zijn gebracht.
Het gevoel van opgelicht te zijn snappen wij dan ook goed en daarvoor beiden wij onze excuses aan. Wij gaan voortaan alle orders welke door omstandigheden via de fabrikanten verwerkt worden extra informeren.
Hartelijk dank voor de nuttige feedback.

Bij het zoeken naar zelfklevende tape via Google werd ik al snel verwezen naar dit bedrijf. De site was overzichtelijk en bood alle productinformatie die ik nodig had. Ook had dit bedrijf de beste... Bij het zoeken naar zelfklevende tape via Google werd ik al snel verwezen naar dit bedrijf. De site was overzichtelijk en bood alle productinformatie die ik nodig had. Ook had dit bedrijf de beste prijs.

plesman

Goed, alles was duidelijk

Nog in elkaar te steken , niet voor iedereen evident

Reactie IFM-Ecom:

Het voorgemonteerd leveren van kantelborden is niet mogelijk. Dit zou de kostprijs enorm verhogen vanwege de extra kosten voor montagen en transport. We gaan deze info wel even wat duidelijker... Het voorgemonteerd leveren van kantelborden is niet mogelijk. Dit zou de kostprijs enorm verhogen vanwege de extra kosten voor montagen en transport. We gaan deze info wel even wat duidelijker online vermelden.