IFM-Ecom

Veel keus, goede prijzen, snel reactie op contact.

Prima service en snelle levering.

Safety Group B.V.

We kopen altijd onze whiteboards hier en tot dusver zijn wij echt tevreden over onze aankopen!

Reactie IFM-Ecom:

Jullie snappen natuurlijk dat wij ons niet kunnen laten "chanteren"... dus het winnen wordt zo wel tot een minimale kans verkleind natuurlijk :-)
Gelukkig gaat dat loten via een script...
Gelukkig gaat dat loten via een script dus dat doen we niet zelf meer. Zo proberen wij het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen.

Duidelijke website, mooie producten die overeenkomen met de omschrijvingen zoals op de site.

Helena Hrkac / Quint Wellington Redwood Nederland B.V.

Prettig

T.N. Voogt

Bestellen via de site ging goed. Ik had nog wat vragen, welke op een juiste en snelle manier werden beantwoord. Dus dat was prima. Ook de bezorging was snel en duidelijk.

Alvast...

Alvast bedankt,

Timon Voogt

Reactie IFM-Ecom:

Fijn dat alles goed gekomen is! Bedankt voor de positieve review

Prima service en snelle legering

Lars

Prima, maar de tijd van levering was wat lang.

Reactie IFM-Ecom:

Hartelijk dank voor de feedback.
Wij hebben inderdaad niet zelf geinformeerd. Wij gaan kijken waar dit fout is gegaan.
Nogmaals onze excuses voor het niet tijdig informeren.

E.H.B.O. Vereniging Amsterdam Zuid

Goede service , snelle levering

dogs 4 fun

- supersnelle levering
- goede schriftelijke begeleiding van het product