IFM-Ecom

Goede kwaliteit, snelle levering

Reactie IFM-Ecom:

Jammer dat de mail zo opgevat is. Wij proberen juist te waarschuwen voor schade en attenderen u erop dat er bij schade beter geweigerd kan worden of teken af met schade ontvangen. Zo voorkomen we... Jammer dat de mail zo opgevat is. Wij proberen juist te waarschuwen voor schade en attenderen u erop dat er bij schade beter geweigerd kan worden of teken af met schade ontvangen. Zo voorkomen we veel problemen en teleurstellingen.

Jan Gubbels

Snelle levering, uitstekende kwaliteit.

Het randmateriaal van het bord laat te wensen over.

Reactie IFM-Ecom:

Zojuist de factuur nogmaals verzonden, deze kan ook gewoon in uw account gedownload worden. Als een lijst los laat van het bord dan is het garantie en vervangen wij het bord kostenloos.
TIP voor...
TIP voor elke klant: schade of onvolkomendheden altijd melden dan kunnen wij het ook oplossen.

Gebruiksvriendelijk site en vlotte levering

Ik heb een whiteboard van 35 euro gekocht

Vlot en duidelijk

Van Koningsbrugge

Logistiek drama, maar producten prima.

Reactie IFM-Ecom:

Helaas is deze vervoerder ingschakeld door een extern magazijn. en hadden wij hier er weinig invloed op. Het was inderdaad een logistiek drame terwijl het een zeer eenvoudige handeling had kunnen... Helaas is deze vervoerder ingschakeld door een extern magazijn. en hadden wij hier er weinig invloed op. Het was inderdaad een logistiek drame terwijl het een zeer eenvoudige handeling had kunnen zijn.
Nogmaals onze excuses voor de rommelige gang van zaken. Een week wachten op deze zending had niet nodig moeten zijn.

Spullen gezocht, besteld en ze zijn snel en juist geleverd.

Duidelijke site, vriendelijke meneer van de klantenservice.
Duidelijke site, vriendelijke meneer van de klantenservice.
Helaas een beschadigd artikel gekregen wat niet functioneerde, een nieuw exemplaar opsturen ging echter niet meer dezelfde dag. Dat was erg jammer, waardoor het te laat binnen kwam.

Reactie IFM-Ecom:

Helaas hebben we die laatste schakel (transport) niet helemaal in de hand.