IFM-Ecom

Rob Oldersma

Duidelijk, snel en ook de extra mededeling over hoe te handelen in geval van evt. schade bij levering maakt dat het bedrijf zeer zorgvuldig handelt en omgaat met haar klanten.

Good. Have now ordered 3 boards from them. very customer focused.

Moon Illustraties & Ontwerp

Makkelijke website, snelle levering.
De kwaliteit van het product viel me echter tegen.
Makkelijke website, snelle levering.
De kwaliteit van het product viel me echter tegen.
De opdruk van het prikbord is mooi, maar het prikbord zelf is erg dun van kwaliteit en de lijst is wiebelig. Lijkt alsof ie elk moment uit elkaar kan vallen.

Reactie IFM-Ecom:

Bedankt voor de feedback. Wij gaan het doorgeven aan de fabrikant, maar de kwaliteit verbeteren zal de prijs aanzienlijk doen stijgen. Het is in dit geval prijs in verhouding tot de kwaliteit.

Duidelijke website en correcte en snelle leveringen.

Duidelijke en snelle levering.

Snelle verzending, pakket goed verpakt. Ontving ook instructies via mail over het aannemen van het pakket ivm breekbaarheid. Ik ben super blij met het product.

J. De Jonge

Duidelijke site, veel keuze, erg snelle levering.

Anne

Prima service. Mijn vragen werden direct en duidelijk beantwoord.
De borden zijn echte eye catchers en van en van goede kwaliteit.
Ze bevallen zo goed dat we nog een zelfde bord gaan...
Prima service. Mijn vragen werden direct en duidelijk beantwoord.
De borden zijn echte eye catchers en van en van goede kwaliteit.
Ze bevallen zo goed dat we nog een zelfde bord gaan bestellen.

ANWR-GARANT Nederland B.V.

Eerste ervaring, uitstekend. Werd er direct op geattendeerd dat er iets niet goed was gegaan met de bestelling. Dit zou direct nagezonden worden

De bestelling is prima verlopen alleen waren de bestelde magneten kapot en hier werd verder niks mee gedaan. Er werd aangegeven dat ik die zelf wel tegen elkaar had laten botsen. Dit viel me erg... De bestelling is prima verlopen alleen waren de bestelde magneten kapot en hier werd verder niks mee gedaan. Er werd aangegeven dat ik die zelf wel tegen elkaar had laten botsen. Dit viel me erg tegen. Voor mij daardoor geen aanbeveling voor een volgende bestelling.