IFM-Ecom

Prikbord besteld, correcte en snelle afhandeling.

Linda horsten

Prima klantenservice. Netjes gebeld door medewerker over defect geleverd glassboard. Zonder moeite de volgende werkdag een nieuwe gestuurd! Vriendelijk te woord gestaan. Bedankt!

Zeer aangename ervaring, ondanks het feit dat per vergissing een verkeerd whiteboard werd geleverd, heeft de klantendienst me opgebeld en een mooie tegemoetkoming gedaan! Vergissen is menselijk dus... Zeer aangename ervaring, ondanks het feit dat per vergissing een verkeerd whiteboard werd geleverd, heeft de klantendienst me opgebeld en een mooie tegemoetkoming gedaan! Vergissen is menselijk dus ik ben een tevreden klant!

SMART Organized

Erg prettig

Website werkt niet super, maar uiteindelijk wel gevonden wat ik zocht.
helaas zelf verkeerde besteld, onduidelijk hoe te retourneren.
via site terugbelbericht achter gelaten. na 1 week...
Website werkt niet super, maar uiteindelijk wel gevonden wat ik zocht.
helaas zelf verkeerde besteld, onduidelijk hoe te retourneren.
via site terugbelbericht achter gelaten. na 1 week nog geen belletje gehad. Zelf gebeld, vriendelijke medewerker beloofde een retourformulier te sturen. na 3 dagen nog niets ontvangen, noch teruggebeld. jammer.

Reactie IFM-Ecom:

Wij denken dat hier sprake is van een kleine miscommunicatie. WIj hebben u gebeld en een voicemail achtergelaten. Op die voicemail is nog geen reactie en daar is het bij ons ook even blijven... Wij denken dat hier sprake is van een kleine miscommunicatie. WIj hebben u gebeld en een voicemail achtergelaten. Op die voicemail is nog geen reactie en daar is het bij ons ook even blijven liggen.
Wij sturen u nu even wat informatie toe voor het retourneren van uw order. Onze excuses voor de verwarring.

Judith

Ik heb 2 weken geleden een canvas wereldkaart met prikkers besteld en nog steeds niets ontvangen.

Reactie IFM-Ecom:

Helaas hebben wij deze melding niet ontvangen bij de klantenservice.
Helaas hebben wij deze melding niet ontvangen bij de klantenservice.
Wij zijn direct gaan kijken en na het verzenden op 30/8 is er inderdaad geen enkele data terug te vinden. Het lijkt dan oko dat het zoek is geraakt bij de transporteur.
Dit zou u ook in de track en trace mail van 30/8 moeten kunnen zien. Wij gaan direct werk maken van deze melding en gaan een nieuwe sturen!
Onze excuses voor het ongemak.
Aanvulling: vandaag 10/9 wordt de nieuwe verzonden en deze wordt 11/9 geleverd bij u.

S.

Goede website. Prima prijzen. Het glazen white bord had een kleine beschadiging (stukje wit aan de zijkant eraf maar geen zin om terug te sturen). Zwarte pennen prima. De gele en groene zijn... Goede website. Prima prijzen. Het glazen white bord had een kleine beschadiging (stukje wit aan de zijkant eraf maar geen zin om terug te sturen). Zwarte pennen prima. De gele en groene zijn 's-avonds niet te zien en overdag niet echt goed. Ook zijn de gekleurde niet uit te vegen met de borstel ( toch staat erop dry clean). Zwart wel. Jammer dat er geen rood was.

Duidelijke website, snelle levering, attente mail aannemen pakket bij levering door pakketdienst (vanwege risico op beschadigingen)

Goede ervaring, snel en correcte levering