IFM-Ecom

Goed, snerl accuraat

Een whiteboard besteld, maar zat bij aankomst een barst in. Ze hebben gelijk een nieuwe gestuurd. Super!

Acupunctuur020.nl

Prettig en snelle levering

Kasia

Top bedrijf met een snelle bezorging..zeer tevreden!!

Sander

Bestelling gedaan op 23 aug helaas was er iets fout gegaan & had ik na 1 week nog niks in huis. Toen tog maar even gebeld en te horen gekregen dat er iets fout was gegaan bij de expeditie. Daarna... Bestelling gedaan op 23 aug helaas was er iets fout gegaan & had ik na 1 week nog niks in huis. Toen tog maar even gebeld en te horen gekregen dat er iets fout was gegaan bij de expeditie. Daarna binnen een dag de bestelling in huis, al met al goede service en een fout kan gebeuren

Makkelijke betaling, snelle en duidelijke mogelijkheden voor levering van het pakket!

Gewoon makkelijk

Coby Visser

Ik had een whiteboard besteld met extra magneten. De heer vd Wal belde dat de magneten niet geschikt waren en hij bood aan de juiste magneten te leveren voor dezelfde prijs terwijl ze aanzienlijk... Ik had een whiteboard besteld met extra magneten. De heer vd Wal belde dat de magneten niet geschikt waren en hij bood aan de juiste magneten te leveren voor dezelfde prijs terwijl ze aanzienlijk duurder waren. KLASSE!

Brede school Cortemich was

Super snelle levering en echt goed verpakt

Tamara deckers

Super fijn, snel geleverd en toen er iets niet mee geleverd was fijn contact met de klantenservice