IFM-Ecom

Bea Noya

Mevrouw Claudia Pit krijgt van mij een compliment hoe ze me goed benaderd heeft en heeft gezorgd dat mijn bestelling toch de volgende dag bij me thuis bezorgd werd. Door een fout van mij aangezien... Mevrouw Claudia Pit krijgt van mij een compliment hoe ze me goed benaderd heeft en heeft gezorgd dat mijn bestelling toch de volgende dag bij me thuis bezorgd werd. Door een fout van mij aangezien ik mijn postcode niet goed vermeldt had heeft ze stinkend haar best gedaan daar ik niet aardig was per mail zijn jullie een top bedrijf ik zal aankoop toch bij jullie bedrijf blijven bestellen.

Reactie IFM-Ecom:

Kijk hier worden wij uiteraard vrolijk van!!
En wat super dat de waardering ook nog eens per review komt!
Wij hebben dit uiteraard direct aan Claudia doorgegeven.
Mvg IFM-Ecom

Ik heb 1x een bestelling gedaan. is prima verlopen.

Reactie IFM-Ecom:

Al deze punten worden heel binnenkort opgelost. We zijn een heel nieuw platform aan het testen en dan gaat dat veel eenvoudiger.
Voor nu nog excuses voor het ongemak. En bedankt voor de genomen...
Voor nu nog excuses voor het ongemak. En bedankt voor de genomen moeite!

Eerst keer dat ik iets bestelde. Kwam op het idee omdat ze bij bol.com niet de juiste kleur hadden. Vond jullie bij de merknaam Naga.

Nathalie

Extreem snelle afhandeling van de bestelling. Levering de volgende dag

Gastouder Bimba

Snelle levering en produkt zoals het beschreven is.

Snelle en goede levering. Mooi product.

Exterkate

Ik had een fout gemaakt bij het bestellen van een whiteboard, actie inclusief borstel, magneetjes en stiften. Verkeerde code gebruikt dus kwam het bord zonder attributen. Gemeld en toen kreeg ik... Ik had een fout gemaakt bij het bestellen van een whiteboard, actie inclusief borstel, magneetjes en stiften. Verkeerde code gebruikt dus kwam het bord zonder attributen. Gemeld en toen kreeg ik alsnog de spullen als coulance toegestuurd!! Dat heet nou service!! Dank daarvoor.

Zeer positief, makkelijk

Prima. Heldere communicatie en bestelling op tijd binnen.

Prima, maar de haakjes die erbij zitten komen in t zicht en daar hou ik niet van , dus heb zelf andere haakjes eraan bevestigd. Aan de achterkant.