IFM-Ecom

Duidelijk site, snelle levering, goed product

AT

Makkelijke bestelprocedure, snelle bezorging en je word goed op de hoogte gehouden over het moment van bezorgen.

Stef

Zeer goed. Altijd goede producten en op tijd geleverd.

Goede snelle en correcte levering. Open en eerlijke communicatie.

siem appelman

Ik heb recent een white board besteld, mijn zoon heeft die aan genomen en niet goed op de verpakking gelet. Iets schade aan het bord. Gemeld telefonisch. Een vriendelijke man aan de lijn gehad en... Ik heb recent een white board besteld, mijn zoon heeft die aan genomen en niet goed op de verpakking gelet. Iets schade aan het bord. Gemeld telefonisch. Een vriendelijke man aan de lijn gehad en moest melding maken via klant contact.
Bevestigt gekregen maar ben nu vier dagen verder en verneem de volgende actie niet. Ik weet dat het tijd kost maar ik wil hem gebruiken.

Ik heb een hele fijne ervaring gehad! Er was iets mis gegaan met mijn bestelling , ik heb gebeld en het is direct opgelost!
Vriendelijke mensen!!

Agidens Proces Automation BV

Erg snelle en fijne service

kai_geertsma@outlook.com

Whiteboard ophang setje gekocht waarbij de verzendskosten bijna duurder waren dan het setje zelf. Het pakketje paste wel door de brievenbus. En had het waarschijnlijk makkelijk voor de helft van de... Whiteboard ophang setje gekocht waarbij de verzendskosten bijna duurder waren dan het setje zelf. Het pakketje paste wel door de brievenbus. En had het waarschijnlijk makkelijk voor de helft van de prijs terug kunnen sturen. Al met al hangt mijn whiteboard wel aan de muur nu. Vind alleen de verzendskosten belachelijk hoog voor een brievenbuspakketje. Heb al eerder een recensie hier over geschreven. Er is geen contact met mij opgenomen: behalve een email of ik ook een recensie wou schrijven? Die ik dus al eens had geschreven

Reactie IFM-Ecom:

Beste klant,
Wij hebben de verzendkosten standaard ingesteld op de site. Het setje montage materiaal is inderdaad bijna gelijk aan de verzendkosten in waarde.
Helaas wordt even vergeten dat...
Beste klant,
Helaas wordt even vergeten dat we voor een order van een paar euro hetzelfde werk hebben aan het inpakkken als een groter paket. De kosten zitten niet alleen in de postzegel, maar ook in de arbeid. Derhalve hebben wij ervoor gekozen om de verzendkosten vast te zetten voor alle orders.
De prijs van de set is juist weer extra laag omdat wij dit als service beschikbaar willen hebben voor onze klanten.
Wij hebben verder in ons systeem geen meldingen staan van een klacht, wij hebben nu inderdaad gezien dat er in de eerdere review geklaagd is. De review wordt echter geschreven bij een onafhankelijke partij en derhalve is dit niet de juiste plek om een klacht opgepakt te krijgen. Graag in het vervolg contact opnemen met de klantenservice via de site. Op die wijze hadden we direct kunnen handelen en eventueel een deel kunnen crediteren.
PS: wel bijzonder dat we nu op alle andere punten in de review ook lager scoren dan in de eerste review , maar dat begrijpen we wel :)
De eerste review komt overigens ook binnenkort gewoon online, maar omdat wij twee weken hebben om te reageren blijft een negatieve review zonder reactie van ons altijd even on hold.

Prima service!

Netty

De bestelling gaat makkelijk! Het verzenden is snel en goed verpakt!