IFM-Ecom

Kai

Enige plek waar ik een ophang mechanisme kon vinden voor mijn whiteboard. Vraag me wel af hoe jullie verzendskosten van boven de 5 euro kunnen vragen voor iets wat door de brievenbus past. Ik kan... Enige plek waar ik een ophang mechanisme kon vinden voor mijn whiteboard. Vraag me wel af hoe jullie verzendskosten van boven de 5 euro kunnen vragen voor iets wat door de brievenbus past. Ik kan het voor onder de euro retour stuuren als het moest.

Netjes en snel geregeld

Netjes en snel geregeld

Joke

Prima product, maar levering kostte ruim een week. Volgens de website moet die sneller.
Er werd overigens wel snel gereageerd op email hierover.

Reactie IFM-Ecom:

Dank voor de feedback. Communicatie is inderdaad niet juist verlopen. Nogmaals excuses voor het ongemak.

Goede prijs, product was zoals geadverteerd en feilloze bezorging. Niks mis mee.

Huub Lauwaars

Prima service en snel geleverd.
Dit is mijn tweede aankoop en ik ben erg tevreden.

Rinesh

Alles is goed gegaan

Niki van Driel

Super snelle levering van een kwalitatief perfect product en dan ook nog eens een lage prijs. Super blij zijn we met onze kruitbord sticker. Hij hangt in de keuken. Leuk met foto's erop maar ook... Super snelle levering van een kwalitatief perfect product en dan ook nog eens een lage prijs. Super blij zijn we met onze kruitbord sticker. Hij hangt in de keuken. Leuk met foto's erop maar ook handig om de boodschappen op te schrijven.

Goed en een snelle levering

Sander bakker

Goedenmorgen,

Ik kan het nog niet beoordelen want heb nog niks ontvangen!!

Reactie IFM-Ecom:

Waarschijnlijk hebben een aantal mails en deze review elkaar gemist in de communicatie. De order is de 25e reeds verzonden, maar is blijkbaar door de vervoerder niet geleverd. Helaas is het moment... Waarschijnlijk hebben een aantal mails en deze review elkaar gemist in de communicatie. De order is de 25e reeds verzonden, maar is blijkbaar door de vervoerder niet geleverd. Helaas is het moment van verzenden van een order voor ons in principe het laatste zichtbare moment. Als we niets meer horen dan gaan wij er vanuit dat het gewoon geleverd is .
Wij hebben de vervoerder verzocht om opheldering te geven aangaande de status van de levering. Wij komen er zo spoedig mogelijk bij de klant op terug zoals ook per mail inmiddels gecommuniceerd is.