IFM-Ecom

Ik heb een whiteboard in een zeer aantrekkelijke prijsklasse besteld. Deze kreeg ik keurig (volgens informatie in de mail) de volgende werkdag binnen. Stevig ingepakt. Kwaliteit prima! Ik kende dit... Ik heb een whiteboard in een zeer aantrekkelijke prijsklasse besteld. Deze kreeg ik keurig (volgens informatie in de mail) de volgende werkdag binnen. Stevig ingepakt. Kwaliteit prima! Ik kende dit bedrijf nog niet, maar mijn eerste ervaring is positief.

Whiteboard gekocht. Zou leuk zijn geweest wanneer er een paar magneetjes bij geleverd worden. Mag desnoods met een reclame-uiting erop van de leverancier.

Reactie IFM-Ecom:

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij gaan het voorleggen bij het management. Wie weet vinden ze het een goed idee en kunnen ze het verder uitwerken.

Prettig bedrijf. Er werd contact gezocht om te laten weten dat de levering uit China moest komen en mede te delen dat de bestelling 2 weken later binnen zou komen. Verder tevreden.

Jeannette Schuiling

Prima. Snelle levering en fijn meedenken van medewerkers

Bestelde Artikel was niet meer voorradig, direct uit eigen beweging gebeld en aangeboden en duurder artikel voor dezelfde prijs te leveren. Al de volgende dag geleverd. Top.

Prima service en duidelijke informatie op de site! Fijn dat jullie ook kleine, betaalbare whiteboards hebben en snel geleverd.

Fijn dat de flipover snel werd geleverd en ik deze kon ophalen bij een winkel in de buurt. | Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Een overzichtelijke website, en zeer goede levering

Ria Bouman

Prima bedrijf!!