IFM-Ecom

G & M Infra

Snelle levering van de besteldeproducten.

Goed, bord was snel geleverd en komt robuust over.

Goed. Alleen werd wel gebelt om iets van de bestelling. Maar er ontbrak ook iets. Had daar graag informatie over gehad. In plaats van dat ik het zelf moest ontdekken.

Reactie IFM-Ecom:

Het ontbrekende artikel was helaas niet uitverkocht en wordt niet meer in productie genomen.
Helaas was de order al geplaatst voor wij het artikel hadden kunnen verwijderen op de sit. WIj hebben na contact met de klant de betreffende orderregel terugbetaald.

Goede communicatie en vlotte levering!

Snelle levering, goed product, prettige duidelijke website. Enige aanmerking is, is dat als je het pak aan de deur accepteert, accepteer je het in die staat, dus als het beschadigd mocht zijn... Snelle levering, goed product, prettige duidelijke website. Enige aanmerking is, is dat als je het pak aan de deur accepteert, accepteer je het in die staat, dus als het beschadigd mocht zijn tijdens de levering en je hebt het zelf niet gezien als klant, kan je de schade niet meer verhalen. Dat is dus oppassen geblazen aan de deur als het pak wordt geleverd. Vind ik een beetje gek en niet heel erg 2018. Stond in eerste instantie ook niet duidelijk op de website vermeld, anders had ik me als klant misschien bedacht en had de aankoop niet gedaan. Al met al blij met mijn prikbord, mooie kwaliteit en goede prijs.

Reactie IFM-Ecom:

De soep wordt niet zo heet gegeten als deze wordt opgediend. De mail is niet om de klant de schuld in de schoenen te schuiven, maar om de klant er bewust van te maken dat bij zichtbare schade... De soep wordt niet zo heet gegeten als deze wordt opgediend. De mail is niet om de klant de schuld in de schoenen te schuiven, maar om de klant er bewust van te maken dat bij zichtbare schade weigeren beter is dan aannemen. Dit zorgt voor een betere bewustwording bij de vervoerders dat ze voorzichtig met de pakjes om dienen te gaan.
Wij lossen alle problemen in de regel netjes op ook als er al getekend is voor goede ontvangst :)

Jo

Bestelling ging zeer goed. Toen transporteur adres niet vond, vriendelijke telefoon gekregen om adres te verduidelijken. Pakje is echter nog steeds niet op bestemming geraakt. Na melding aan... Bestelling ging zeer goed. Toen transporteur adres niet vond, vriendelijke telefoon gekregen om adres te verduidelijken. Pakje is echter nog steeds niet op bestemming geraakt. Na melding aan klantendienst kunnen ze me niet helpen omdat ze geen rechtstreeks contact hebben met transporteur.

Reactie IFM-Ecom:

Dit is echt heel vervelend. Wij hebben inderdaad in overleg met de klant een alternatief adres opgegeven waardoor de "nieuwe" straat eenvoudig vindbaar zou moeten zijn. Blijkbaar is de... Dit is echt heel vervelend. Wij hebben inderdaad in overleg met de klant een alternatief adres opgegeven waardoor de "nieuwe" straat eenvoudig vindbaar zou moeten zijn. Blijkbaar is de chauffeur in deze niet in staat de straat te vinden. Echt heel triest dat u als klant hiervan de dupe bent. Wij gaan opnieuw contact opnemen met de vervoerder om er zorg voor te dragen dat de order bij u terecht komt.

Jeroen

Prima info in de webshop en goede prijzen voor de standaard white boards.

Makkelijk te bestellen via de website, snelle levering en er werd een beschadigd glassboard gebracht maar zonder problemen werd een nieuwe toegestuurd! Bedankt voor de mooie glassboarden.

jeroen

Glassboard van Naga gekocht. In goede orde aangekomen. Niets op aan te merken