IFM-Ecom

Prima kon alleen een onderdeel niet vinden

Suzanna van Houweninge

Uitstekende dienstverlening. Zelf in de drukte van de Sinterklaastijd werd het pakket oprijd bezorgd.

Yvonne

Prima service!!! Snelle levering

Theo Dignum

Ik heb een uitstekende ervaring met Krijtbordshop.nl , eenvoudige en duidelijke site , zoeken is eenvoudig , bestellen via Ideal is makkelijk en snel gepiept , levering stipt op de dag en planning... Ik heb een uitstekende ervaring met Krijtbordshop.nl , eenvoudige en duidelijke site , zoeken is eenvoudig , bestellen via Ideal is makkelijk en snel gepiept , levering stipt op de dag en planning van de vervoerder.

Willem.

Ik had een whiteboard van een bepaalde afmeting besteld en betaald, toen deze werd afgeleverd bleek het niet de bestelde maat te hebben, na een belletje met Whiteboardshop had ik de volgende dag... Ik had een whiteboard van een bepaalde afmeting besteld en betaald, toen deze werd afgeleverd bleek het niet de bestelde maat te hebben, na een belletje met Whiteboardshop had ik de volgende dag geheel gratis het juiste formaat in huis, de verkeerde mocht ik houden en daar heb ik mijn kleinzoon blij mee gemaakt. Dat noem ik nu service.

A.Braams

Fantastisch bedrijf met mooie producten.

Prima levering

Echt geweldig goed . Volgende dag al in huis . Meteen aan de slag ermee echt top !!!!!!

Tes

Makkelijk te bestellen, netjes binnen de afgesproken tijd bezorgd

Reactie IFM-Ecom:

Dank u wel voor de review. Wij gaan de klacht over de vindbaarheid intern onderzoeken.