IFM-Ecom

Ad Kuijf

Prima, snelle levering en goede communicatie

Goede ervaring. Gelijk terugkoppeling of het geleverd kon worden of niet.

Ik heb glassboards besteld, omdat dit een breekbaar product van glas is, is de levering per postkoerier gevoelig, je hebt geen grip op wie de dozen onvoorzichtig behandeld. Bij mijn bestelling... Ik heb glassboards besteld, omdat dit een breekbaar product van glas is, is de levering per postkoerier gevoelig, je hebt geen grip op wie de dozen onvoorzichtig behandeld. Bij mijn bestelling bleek, toen ik het uit de verpakking haalde, één glassboard een breuk te hebben in het glas. Ik heb daarna de klantenservice gebeld, en ze hebben zonder problemen een nieuwe nageleverd.

Xxxxx

Snelle levering en uitgebreid assortiment artikelen. Goed en stevig verpakt.

Het is een hele duidelijke en overzichtelijke site.

Beaujean Sylvie

Duidelijke informatie gevonden op het internet. Bestelling geplaatst die vlot verlopen is. Voordeel dat je als school niet op voorhand moet betalen.

Esther Rook

Het product wat wij besteld hadden was helaas niet meer op voorraad maar een medewerkster belde ons op en stelde voor om een kwalitatief beter product te leveren voor de zelfde prijs als het door... Het product wat wij besteld hadden was helaas niet meer op voorraad maar een medewerkster belde ons op en stelde voor om een kwalitatief beter product te leveren voor de zelfde prijs als het door ons gekozen product. Ze was heel aardig aan de telefoon! Dacht mee om de juiste oplossing te verzinnen. We kregen er zelfs nog extra magneten bij voor het ongemak. Super netjes! De dag er na waren de producten al in huis. Met ruim de dubbele waarde dan het bestelde product! Erg goed verpakt om beschadigingen tegen te gaan! Kort om een dikke 10 voor de service en producten van dit bedrijf!

Prima, eerste keer iets besteld en dat is goed bevallen

Maud

Glasboards die ik nergens anders zag, van een super kwaliteit. Snelle levering en degelijk verpakt aangezien het erg breekbaar was. Makkelijk te monteren, aanrader! Ik kocht de weekplanner.