IFM-Ecom

Hentenaar Makelaardij

Het bedrijf is telefonisch goed bereikbaar, en een hele snelle service. De bestelling is ook snel geleverd.

Hentenaar Makelaardij

Heldere website, snelle bestelprocedure

1 artikel dat op de website stond bleek uit de voorraad genomen. Keurig opgebeld door Lamineershop en in overleg een ander artikel toegestuurd (in veelvoud) ter compensatie. Heel netjes!

IJssalon Boon

Goed telefonisch bereikbaar voor vragen. Dezelfde dag nog offerte gekregen betreffende een maatwerk en de dag erna
alles al in huis. Prima service en kwaliteit.

Toegankelijke website en snelle levering.
Toegankelijke website en snelle levering.
Kwaliteit product viel tegen. Goede bijbehorende wisser en stiften gekocht maar helaas, je blijft alles zien op de achtergrond. Het is dus niet goed schoon te maken.
De informatie behorend bij het product klopt dus mijns inziens niet. Het was niet duur maar dus ook niet goed.
Goedkoop is duurkoop in dit geval

Reactie IFM-Ecom:

Geachte klant,
Heeft u de beschermfolie van het bord verwijderd?
Wij denken van niet want deze klacht komt alleen dan voor namelijk.

Uiteindelijk positief. Geen melding gehad dat het artikel niet op voorraad was. Vervolgens contact gehad omdat we het artikel met spoed nodig hadden. ze hebben uiteindelijk de verwachte levertijd... Uiteindelijk positief. Geen melding gehad dat het artikel niet op voorraad was. Vervolgens contact gehad omdat we het artikel met spoed nodig hadden. ze hebben uiteindelijk de verwachte levertijd naar voren kunnen trekken en werd het binnen enkele dagen alsnog geleverd.

Kwekerij JW. Bakhuijzen

Goed uitgebreid assortiment

Tamara Baarslag

Snelle levering. Toen het whiteboard werd geleverd was dit helaas gebogen. Ik heb direct contact opgenomen en binnen 2 dagen was mijn nieuwe er al! Super opgelost.